استعفای دسته جمعی در جواب به بی‌توجهی؛
تابناک: آنقدر از رنج‌های بی‌شمار و بی‌محلی‌های مکرر رنجیده خاطر بودند که اعضای شورای شهرشان هم به سیم آخر زدند و در اعتراض به اینکه دیگر "حنایشان" برای مسئولان استان اصفهان، دست به استعفای دسته جمعی زدند.
کد خبر: ۲۴۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 21 June 2016

به گزارش تابناک اصفهان، شهری با پنج هزار نفر ساکن که اغلب آنها شغل کشاورزی که پیشه آبا و اجدادیشان است را برای امرار معاش انتخاب کرده اند. هرچند در سال های گذشته بی‌مهری های زیادی برای رفع مشکلاتشان شده اما هنوز هم دست از کشاورزی برنداشته‌اند اما روزگارشان کجدار و مریض می گذرد.

فریادهای زیادی برای رسیدن صدایشان به مرکز استان سرداده‌اند. سرنخ بسیاری از مشکلاتشان را به دست مسئولان شهرشان هم داده اند اما صدای مسئولانش هم به قلب استان نمی‌رسد.

آنقدر از رنج‌های بی‌شمار و بی‌محلی‌های مکرر رنجیده خاطر بودند که اعضای شورای شهرشان هم به سیم آخر زدند و در اعتراض به اینکه دیگر "حنایشان" برای مسئولان استان اصفهان، دست به استعفای دسته جمعی زدند.

شهر "حنا"ی سمیرم که از عواقب خشکسالی و عدم تخصیص صحیح حق آبه ها در امان نمانده است، امسال سال سختی را به لحاظ تامین آب برای کشاورزی پشت سرگذرانده است و ذخیره سد مخزنی حنا نیز به اندازه ای نیست که بتواند پاسخگوی نیاز مردم این شهر باشد.

اما از سویی، درخواست های مکرر اعضای شورای شهر و مردم حنا از مدیریت بحران استانداری و مسئولان استانی برای توجه به معیشت کشاورزان این شهر هم راه به جایی نبرده است و به گفته نصرتی، عضو شورای شهر حنا، "برای ما دردآور است که شهرمان به دست دولتمردانمان ویران شود و مردمانمان آواره شهرهای اطراف شده و با بدترین حالت ممکن مشغول به کار شوند؛ پس استعفا بهترین کار ممکن است تا حداقل در دنیا و آخرت بدهکار خلق خدا نباشیم".

وی در این خصوص همچنین گفته بود؛ استعفای اعضای شورای شهر حنا به خاطر وعده‌های دروغین مسؤولان بوده و برای اینکه در پیشگاه خدا و مردم شرمنده نباشیم استعفا دادیم چون این شورا محفلی تشریفاتی شده و کسی پاسخگوی ما نبود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار