کشاورزان شرق تجمع کردند؛
تابناک: مسئولان تعاونی کوثر هنوز بر سر کار خود هستند اما امروز هیچ مسئولی پاسخگوی ما نبود. مسئولان باید چاره ای بیندیشند تا کشاورز قربانی اختلافات نشود.
کد خبر: ۲۴۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 21 June 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صبح امروز جمعی از کشاورزان منطقه شرق اصفهان در اعتراض به بلاتکلفی خود برای فروش گندم به یکی از شرکت های تعاونی، در مقابل ساختمان خدمات کشاورزی برآن شمالی اصفهان تجمع کردند.

کشاورزان نسبت به ممانعت سازمان جهاد کشاورزی برای خرید محصول گندم کشاورزان شرق اعتراض دارند که در همین راستا، غلامحسین بدیعی، یکی از کشاورزان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در این زمینه اظهار داشت: در سال های اخیر شرکت تعاونی کوثر گندم را از ما کشاورزان خریداری می کرد اما امسال به ادعای سازمان جهاد کشاورزی این شرکت، تخلفات مالی داشته است و حق خرید گندم ما را ندارد.

وی بیان داشت: با این وجود سامزمان جهاد کشاورزی، هیچ شرکت تعاونی دیگری را برای خرید گندم ما کشاورزان تاکنون جایگزین نکرده است و این مسئله سبب سردرگمی کشاورزان شرق شده است.
این کشاورز گفت: اکنون زمان برداشت محصول ما است و این اختلافات نباید سبب شود تا حدود 14 هزار تن گندم کشاورز که دسترنج یک سال تلاش او بوده است، به هدر رود.

وی با بیان اینکه حرف ما کشاورزان این است اگر شرکت کوثر تخلف کرده، پس باید محاکمه و تکلیف ما مشخص شود، اظهار داشت: این شرکت در سال 46 تاسیس شده و تا سال گذشته روند خرید و فروش و صدور حواله آن خوب بود اما امسال به دلیل ممانعت جهاد کشاورزی ، حاضر به خرید گندم ما نیست.

بدیعی در عین حال تصریح کرد: مسئولان این تعاونی هنوز بر سر کار خود هستند اما امروز هیچ مسئولی پاسخگوی ما نبود. مسئولان باید چاره ای بیندیشند تا کشاورز قربانی اختلافات نشود.

قدرت الله قاسمی مدیرکل جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در گفت و گو با خبرنگار تابناک، در پاسخ به پرسشی در خصوص، اقدامات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان برای رفع اعتراضات گندم کاران شرق اصفهان، اظهار داشت: من هنوز خبری در این خصوص ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش تابناک که نظر شما در خصوص ادعای مطرح شده در مورد تخلفات مالی شرکت کوثر چیست، نیز گفت: من موضوع را به همکاران برای بررسی داده ام و نتیجه تا فردا مشخص می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید مرتضی میرحیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
با سلام در سه سال گذشته و در یافت پوجه انرا نداشتیم ولی یکباره با مطلبی روبرو شده ایم که واقعا جای تاسف دارد که هر روز باید به اداره جهاد مربوطه مرجعه و مقداری را که میتوانید درو و تحویل دهید حواله بگیرید.تابستان و هوای گرم و احتمال اتش سوزی واینکه بعد از 37 سال منتظر تسهیلات باشیم با این وضع مواجه هستیم بابا با متخلف بر خورد کنید امور اصلاح میشود بنزین وقت ترافیک و..........تا کی باید منتظز ماند و چوب دلالان را خورد و اصلاح نشود.میرحیدری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار