اندرحکایت یک استعفا؛
تابناک: با وجود اینکه فروغی ابری خود را از ریاست کنار کشیده است اما در گفت و گوی بعد از استعفا اعلام کرده است، " من دانشگاه را به این سادگی رها نمی کنم"!.
کد خبر: ۲۴۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 19 June 2016
به گزارش تابناک اصفهان، احمدعلی فروغی ابری؛ با مرتبه استاد تمام، 29 سال ریاست واحد اصفهان(خوراسگان) را بر عهده داشته است، او دارای مدرک دکتری برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه ایالتی کانزاس آمریکاست و راه‌اندازی 75 رشته تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و دکتری و مدیر مسؤولی دو مجله معتبر علمی و پژوهشی تحت عنوان دانش و پژوهش در واحد خوراسگان و دانش و پژوهش در علوم تربیتی و دانش و پژوهش در روانشناسی از جمله اقدامات اجرایی و علمی وی بود.

حال بعد از 29 سال فروغی ابری دست به نامه شد و به گفته خودش به دلیل شایعات مکرر و بی مهری ها استعفای خود را اعلام کرد.

استعفای وی هم مورد پذیرش میرزاده رئیس دانشگاه آزاد قرار گرفت و بعد از وی، پیام نجفی به عنوان جانشین فروغی ابری، معرفی شد.

هرچند فروغی ابری پیش از آنکه نامه عزل وی به دستش برسد، دست به استعفا برد اما به قول خودش " زمان، بعضی مواقع انسان را مجبور می‌کند که تصمیمی بگیرد". حالا اینکه کدام دلایل سبب شده تا فروغی ابری بعد از سه دهه ماندن در دانشگاه آزاد خوراسگان مجبور به این تصمیم شود را باید در روزهای آینده بیشتر به آن بپردازیم.

با وجود اینکه فروغی ابری خود را از ریاست کنار کشیده است اما در گفت و گوی بعد از استعفا اعلام کرده است، " من دانشگاه را به این سادگی رها نمی کنم!".


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
شماها خجالت نمي كشين بي حيايي هم حدي داره خيليا كه حقير و كوچيك هستن چشم ندارن عزت و بزرگي دكتر فروغي و اون شكوه و وقار مراسم رو ببينن كه جماعتي ايستاده و با اشك چشم ايشون رو بدرقه كردن تا كور شود هرآنكه نتواند ديد هرچند مي دونم منتشر نمي كنين
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
هیچ کس جرات عزل دکتر فروغی را نداشت...چون هیچ کس نمیتونه ادمو از خونه خودش که اجر به اجرشو ساخته بیرون کنه. مگر اینکه ظالم به تمام معنا باشه. دکتر با پای خودش رفت. با این طرز تیتر زدنتون دارین نشون میدین که خبرگزاری بی طرفی نیستید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار