"ورود نويدكيا به ليست سياه جامگان"
تابناك اصفهان:‌در حالي كه پيش از اين محرم نويدكيا اعلام كرده بود كه قصد جايي از سپاهان را دارد و مي خواهد به فوتبالش در تيم ديگري ادامه بدهد؛ امروز روزنامه خبر ورزشي در بخش نقل و انتقالات خود نام نويدكيا را در قسمت ورودي هاي تيم سياه جامگان منتشر كرده است. موضوعي كه بيش از پيش كام هواداران طلايي پوشان را تلخ مي كند!
کد خبر: ۲۴۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 18 June 2016

به گزارش تابناك اصفهان، در حالي كه پيش از اين محرم نويدكيا اعلام كرده بود كه قصد جايي از سپاهان را دارد و مي خواهد به فوتبالش در تيم ديگري ادامه بدهد؛ امروز روزنامه خبر ورزشي در بخش نقل و انتقالات خود نام نويدكيا را در قسمت ورودي هاي تيم سياه جامگان منتشر كرده است. موضوعي كه بيش از پيش كام هواداران طلايي پوشان را تلخ مي كند!

نكته قابل توجه در اين ميان، اين است كه نويدكيا ارتباط خوبي با فرهاد كاظمي، سرمربي پيشين سپاهان و سرمربي فعلي سياه جامگان دارد و اين موضوع به نوعي زمينه ساز حضور وي در ليست ورودي هاي سياه جامگان شده است!

اگر اين اتفاق صحت داشته باشد و محرم به صورت قطعي از اين تيم جا شود، در شرايط آينده سپاهان تغييرات محسوسي حاصل مي شود و در صورت عدم نتيجه گيري تيم فعلي، ويسي بايد جاي خود را براي كاپيتان سپاهاني ها خالي كند!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار