گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان:
تابناک: هفته گذشته وقتی نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان درباره امر به معروف و نهی از منکر در خطبه‌های نماز جمعه مطالبی را بیان فرمودند، متأسفانه در فضای مجازی،‌ سایت‌ها و برخی روزنامه‌ها چه ناجوانمردی‌ها صورت گرفت.
کد خبر: ۲۴۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 17 June 2016
به گزارش تابناک اصفهان، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی شهر اصفهان برگزار شد به موضوع حجاب و برخورد دستگاه های فرهنگی و انتظامی استان با این مسئله سخن گفت.

وی همچنین در بخشی از صحبت های خود به لزوم پرهیز از ترس از دشمن اشاره کرد.

گزیده سخنان امام جمعه موقت اصفهان را در زیر می خوانید:

میردامادی تصریح کرد: آیا معنای بدحجابی، بی‌حجابی، بی‌بند و باری و عدم تعهد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به این معنا نیست که محتوای قرآن را کنار گذاشته‌ایم؟

وی افزود: هفته گذشته وقتی نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان درباره امر به معروف و نهی از منکر در خطبه‌های نماز جمعه مطالبی را بیان فرمودند، متأسفانه در فضای مجازی،‌ سایت‌ها و برخی روزنامه‌ها چه ناجوانمردی‌ها صورت گرفت.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: خشکیدن زاینده‌ رود مربوط به یک مساله تقدیری اقلیمی است اما باید توجه داشته باشیم که خداوند متعال سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهند مگر اینکه خودشان بخواهند.

میردامادی اضافه کرد: دردها همه از گناه است و مسلما ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و مردم همه به میدان آمده‌اند و قطعا مردم عزیز اجازه نمی‌دهند روزه‌خواری علنی صورت بگیرد و در شب‌های ماه رحمت و مغفرت در پارک‌ها و در حاشیه رودخانه زاینده‌ رود فساد و گناه صورت بگیرد و بر همین اساس آنچه که امام جمعه محترم اصفهان فرمودند حق است و گناه درهای رحمت را به سوی انسان می‌بندد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اگر کشورهای 5+1 حاضر شدند مذاکره کنند به دلیل این بود که ما قدرتمند هستیم. وقتی غنی‌سازی 20 درصدی را انجام دادیم، یعنی به قله رسیدیم و می‌توانستیم بمب هسته‌ای نیز داشته باشیم، اما دین و سیاست ما با بمب هسته‌ای نمی‌خواند.

میردامادی با اشاره به اینکه در قرآن نیز آمده که مسلمانان باید آنقدر قوی باشند که دشمنان خدا از آنها بترسند، تصریح کرد:  به دلیل همین اقتدار و قدرت در مذاکره جلوی ما زانو زدند. امروز هم قوی هستیم، اما دشمن دو نقشه خطرناک دارد، ابتدا اینکه از نظر قدرت علمی ما را تهی کند و سپس با نفوذهای فرهنگی نسل جوان و دیندار را از ایمان تهی کند.

وی با اشاره به شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید بیان کرد: امیدوار هستیم از این طریق مشکلات و برخی بی بندوباری‌ها و بی حیایی عده‌ای در دانشگاه‌ها توسط اساتید کنترل شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار