کد خبر: ۲۴۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 14 June 2016

در این مراسم، آقای مجری در اقدامی عجیب از دانش آموزان دختر حاضر در سالن می خواهد چادرهای خود را به هوا پرتاب کنند و این در حالی است که طبق فیلم منتشر شده از مراسم، افرادی در ردیف نخست سالن برگزاری مراسم نشسته بودند که به نظر می‌آید مسئولان مدرسه هستند.


در همین رابطه محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس نهم با بیان اینکه چادر به عنوان حجاب برتر مسلمانان، در شهر یزد که به شهر "دارالعباده” است ارزش خاصی دارد اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی آن هم در مدارس که جایگاه تربیتی ممتازی در کشور دارد، طبعا باید مدنظر مسئولان آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد یک فضای ارزشی از اصلی ترین وظایف آموزش و پرورش محسوب می شود گفت: نباید با انجام اقدامات و حرکات نسنجیده این فضا را تخریب کرد.

جوکار افزود: نباید به گونه ای عمل کنیم که اینگونه احساس شود که چادر در فرهنگ ما تاثیر ندارد.

نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه برداشتن چادر به عنوان یک ابزار شادی و خوشحالی قطعا برای جامعه فرهنگی شهر یزد مناسب نیست گفت: طبعا مسئولان آموزش و پرورش یزد در برابر اتفاقی که در یکی از مدارس این شهر رخ داده و به موجب آن از دانش آموزان خواسته شده تا برای خوشحالی شان چادرهای خود را برداشته و به هوا پرتاب کنند، باید پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار