رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری و توانمند در حوزه صنایع دستی باید دیده شود و مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 18 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، رضا امینی ظهر امروز در سلسله نشست‌‌های نبض فرهنگ شهر با موضوع صنایع دستی اظهار کرد: اصفهان در حوزه صنایع دستی و بخش‌های مرتبط با این حوزه از سلسه بیماری‌هایی رنج می‌برد و اگر برای درمان این بیماری‌ها از یک سری پزشکان خارجی استفاده کنیم، این بیماری‌ها غیر‌ قابل درمان می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر مشکلاتی وجود دارد، نباید توپ را در زمین یکدیگر بیندازیم، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا بهترین درمان را برای درمان این بیماری‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برگزاری این سلسله نشست‌ها براساس دغدغه هنری و احساس ضرورت در این حوزه‌ها است، تصریح کرد: ما براساس قانون باید حقوق مردم را از دستگاه‌های اجرایی متولی امر در بخش‌های مختلف مطالبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه جایگاه اصفهان در بخش گردشگری و صنایع دستی باید ارتقاء پیدا کند، ادامه داد: ما باید شنونده باشیم و پس از شنیدن مشکلات و مطالبات در حوزه‌های مختلف، گام‌های اساسی را در راستای رفع این مشکلات برداریم.

امینی با بیان اینکه موضوعات باید به صورتی باشد که روی آنها متمرکز شویم و سپس نسبت به رفع مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف اقدام کنیم، تاکید کرد: برگزاری این جلسات باید به صورت عملیاتی و در راستای رفع مشکلات باشد.

وی با تاکید بر اینکه این ضرورت در تمام مدیران شهری و استانی ایجاد شده است، افزود: اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری و توانمند در حوزه صنایع دستی باید دیده شود و مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ما این موضوع را باید از مسئولان کشوری و دولتی مطالبه کنیم، گفت: مطالبات اصفهان باید به صورت دائمی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مطالبات اصفهان در حوزه صنایع دستی و گردشگری باید همانند مطالبات حوزه رودخانه زاینده‌رود به یک مطالبه عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: محور اصلی نجات کشور تغییر سبک زندگی به روش اسلامی است.

امینی با تاکید بر اینکه در بخش زیر‌ساختی به فراهم‌سازی زیر‌ساخت‌های مورد نیاز به توسعه گردشگری در اصفهان توجه شده است، ادامه داد: فرودگاه اصفهان توسعه پیدا کرده است و قرار است که خطوط جدید هوایی با محوریت اصفهان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی سالن اجلاس می‌تو اند سبب برگزاری اجلاس‌های مختلف و جذب گردشگری در اصفهان شود، تصریح کرد: راه‌اندازی موزه دفاع مقدس، مصلی، ورزشگاه نقش جهان و پروژه‌های مهم می‌تواند زمینه‌های توسعه گردشگری در اصفهان را فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: راه‌اندازی قطار شهری و توسعه اتوبوس‌های شهری و حمل و نقل عمومی راهکاری برای رسیدگی به مباحث زیست محیطی در اصفهان است.

وی با بیان اینکه کارگروه و کمیته‌ای باید تشکیل شود که در این کارگروه و کمیته شورای اسلامی شهر به عنوان مطالبه‌گر حقوق مردم از دستگاه‌های اجرایی باشد، تاکید کرد: در حال حاضر تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم در حال اجرایی شدن است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار