تندیسهایی که به جای هنرمندان به دست مدیران رسید؛
تابناک: با اینکه سالن برگزاری همایش از حضور اساتید صنایع دستی اصفهان و هنرمندان این عرصه مملو بود اما در زمان تقدیر از خادمان صنایع دستی اصفهان، نام همه مدیران ارشد استان در لیست به اصطلاح "خادمان" بود به جز یک هنرمند صنایع دستی!!.
کد خبر: ۲۴۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 12 June 2016

به گزارش تابناک اصفهان، شب گذشته همزمان با روز جهانی صنایع دستی، نخستین همایش تجلیل از خادمان این عرصه در اصفهان برگزار شد. همایشی که بیشتر رنگ و بوی تجلیل از مدیران ارشد استان را به جای سپاسگذاری از تلاش‌های هنرمندان صنایع دستی داشت!.

در حالی که این همایش به اذعان مسئولان برگزاری برای نخستین بار در استان اصفهان برگزار شده بود به جا بود در چنین مراسمی، به جای تقدیر از مدیرانی که ویترین دفتر کارشان از لوح‌های تقدیر و تندیس‌های رنگارنگ پر است از هنرمندان صنایع دستی که خادمان اصلی هنر نصف جهان هستد تجلیل به عمل می‌آمد.


با اینکه سالن برگزاری همایش از حضور اساتید صنایع دستی اصفهان و هنرمندان این عرصه مملو بود اما در زمان تقدیر از خادمان صنایع دستی اصفهان، نام همه مدیران ارشد استان در لیست به اصطلاح "خادمان" بود به جز یک هنرمند صنایع دستی!!.


موضوعی که بیشتر جنبه طنزی تلخ و جای شگفتی و تعجب دارد.


قطعا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به عنوان متولی برگزاری این همایش، باید تدبیر بیشتری برای این بخش از همایس خود در نظر می گرفت تا هنرمندانی که همیشه دست اصفهان را در مجامع بین‌المللی و هنری گرفته‌اند، دست خالی از این مراسم راهی خانه نمی‌شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار