تابناک: جلسه شوراي اسلامی شهر اصفهان امروز در حالي برگزار شد كه رييس شورا پس از نطق پیش از دستور خود، جلسه را براي شرکت در رژه ارتش ترک کرد و برگزاری ادامه آن را به نايب رييس شورا تحويل داد.
کد خبر: ۲۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در اين جلسه اعضاء شورا طبق آيين حضور در جلسات علني، ابتدا به نطق پيش از دستور شورا گوش فرا دادند و سپس برخی از آنها به بيان تذكراتی به شرح ذیل پرداختند؛

عبدالرسول جان نثاري: اخيرا ميان سازمان نظام مهندسي و شهرداي اختلافي روي داده است که موجب سردرگمي مردم می‌شود؛ سازمان نظام مهندسي باید ظرف مدت دو ماه راهكارهاي اصلاح سيستم ارجاع نظارت را جهت خدمت رساني بهتر به مردم ارايه كند و لازم است در ارديبهشت ماه قانون مجريان ذي‌صلاح اجرايي شود و در این قانون يك نفر پاسخگوي خريداران باشد.

⃰هم‌چنین شناسنامه‌هاي فني ملكي براي ساختمان‌هاي گروه "د"در ارديبهشت ماه صادر می‌شود.

عباس حاج‌رسولیها: مساله زنان سرپرست خانوار جدي است. در شهر مسايل اجتماعي بسياري وجود دارد كه لازم است با فراهم شدن زير ساخت‌ها براي بهزيستي در اين خصوص به رفع مشكلات اجتماعي پرداخته شود.

⃰شهرداري علي رغم تمامي مشكلات توانسته تمام دورام قطار را خريداري كند و اميدواريم درشش ماهه نخست سال خط اول مترو راه‌اندازي شود.

محمد رضا فلاح: يكي از مقوله‌هايي كه به زيبايي شهر اصفهان مي انجامد تميزي شهر است و خوشبختانه اصفهان در اين خصوص سرآمد و نمونه است. گاهي به دلايلي نظافت و تميزي شهر در برخي محلات به خوبي صورت نمي‌گيرد بنابراين از شهرداري اصفهان به وي‍ژه معاونت خدمات شهري خواستار توجه بيشتري به نظافت و تميزي شهر هستیم.

⃰در مواقع بارندگي حجم بسياري از آب باران به صورت پرت هدر مي‌رود و پيشنهاد مي‌شود مديريت شهري تدبيري اتخاذ نمايد تا با ايجاد استخر از آب باران براي مصارف آبياري فضاي سبز استفاده شود.

رسول جهانگیری: اجرايي و عملياتي كردن پروژه‌هاي عمراني از جمله پروژه ترافيكي 25 آبان و ميدان استقلال از جمله پروژه‌هايي است كه اميدواريم درسال جديد اجرا شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار