بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: حادثه نیمه شب شنبه حوالی کارخانه سایپا کاشان بین یک دستگاه تریلر با اتوبوس رخ داد که در این حادثه راننده تریلر و اتوبوس جان باختند.
کد خبر: ۲۳۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 29 May 2016

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: برخورد یک دستگاه تریلر با اتوبوس سایپا کاشان 2 تن کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

سیدمحمد حسین مکی گفت: این حادثه نیمه شب شنبه حوالی کارخانه سایپا کاشان بین یک دستگاه تریلر با اتوبوس رخ داد که در این حادثه راننده تریلر و اتوبوس جان باختند.

وی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس 115 کاشان پس از اطلاع از حادثه، آنی با 2 کد عملیاتی به محل صحنه تصادف اعزام شدند و تنها مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات حیاتی و تحت تدابیر پزشکی و با شرایط ایمن به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

وی گفت: اتوبوس سایپا کاشان که به سمت این کارخانه در حرکت بود، مسافری نداشته است.

شکارچی متخلف در پناهگاه حیات وحش موته به دام افتاد

شکارچی متخلف که به وسیله موتور سیکلت در پناهگاه حیات وحش موته اقدام به شکار یک راس آهو کرده بود توسط محیط بانان محیط زیست استان اصفهان دستگیر شد.

محیط زیست اصفهان به نقل از فرمانده یگان حفاظت محیط زیست این استان اعلام کرد: این شکارچی متخلف درحین تعقیب یک راس آهوی نر با موتورسیکلت تریل در پناهگاه حیات وحش موته، توسط محیط بانان دستگیر شده است .

مرتضی جمشیدیان افزود: راکب موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد اما محیط بانان پس از مدتی تعقیب و گریز، وی را متوقف و دستگیر کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان اضافه کرد: ماموران پس از بررسی مسیر فرار این شکارچی متخلف، یک راس آهوی نر زنده که با دست و پای بسته در زیر یکی از بوته ها قرارداده شده بود را کشف کردند.

وی افزود: آهوی کشف شده به دلیل خونریزی داخلی، دقایقی پس از کشف و پیش از انتقال به دامپزشکی تلف شد.

محیط زیست استان اصفهان اعلام کرد: شکارچی متخلف دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. بر اساس نرخ جدید بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جریمه زنده گیری و شکار غیرمجاز یک راس آهو، معادل یکصد میلیون ریال تعیین شده است.

کشف عسل تقلبی در شهرک صنعتی دولت آباد

کارشناسان مهندسی بهداشت محیط شهرستان برخوار موفق به کشف کارگاهی در شهرک صنعتی دولت آباد شدند که در آن عسل تقلبی با استفاده از آب و شکر تولید می شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از کشف و توقیف یک‌هزار و 500 کیلوگرم عسل تقلبی در شهرستان برخوار خبر داد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه برخوار در بازدید از کارگاه های شهرک صنعتی دولت آباد به یکی از سوله های شهرک مشکوک شدند و با اخذ حکم ورود به کارگاه توسط مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی به محل ورود پیدا کردند.

در بازرسی از این کارگاه مشخص شد افرادی سود جو در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تهیه عسل تقلبی می کنند.

در این کارگاه که افراد متقلب با آب و شکر اقدام به تهیه عسل پاتیلی می کردند، یک دستگاه وانت نیسان با 40 گونی 50 کیلویی شکر و همچنین یکهزار و 500 کیلوگرم عسل تقلبی آماده عرضه به بازار توقیف و محل مذکور پلمب شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار