درخواست ذوب آهن برای تعویق فینال جام حذفی؛
تابناک: باشگاه ذوب آهن با انتشاربیانیه ای خواستار به تعویق افتادن دیدار نهایی جام حذفی شد.
کد خبر: ۲۳۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 28 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، در حالی که دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم ذوب‌آهن و استقلال تهران قرار است ساعت 21 فردا یکشنبه نهم خرداد برگزار شود، باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای خواستار تعویق یک روزه این مسابقه شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است تیم ذوب آهن در شرایطی فردا باید به مصاف تیم قابل احترام استقلال تهران برود که ناملایمات زیادی از سوی برگزارکنندگان فینال حذفی متوجه این تیم شد.

ذوب آهن در حالی که سه روز پیش به مصاف یکی از بهترین تیم های حال حاضر آسیا رفته با یک استراحت بسیار کوتاه باید فردا در فینال جام حذفی به مصاف استقلال تهران برود.

متأسفانه ذوب آهن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آنچنان از سوی متولیان امر مورد فشار واقع شد که همه مردم ایران به مظلومیت ذوب آهن برای بازی فینال اعتراف کردند و از طرف دیگر رسانه ها به عنوان افکار بیدار جامعه به آن اذعان داشتند.

انتقال محرومیت سنگربان تیم فوتبال استقلال تهران به فصل بعد آن هم بر خلاف متن صریح آیین نامه مسابقات دسته برتر که رنسانس و بدعت تاریخی در فوتبال ایران خواهد بود و از این پس فوتبال را به هرج و مرج خواهد کشید، نکته تاریک فینال رقابت های لیگ برتر و جام حذفی خواهد بود، نکته ای که به حتم مورد اعتراض باشگاه ذوب آهن به مراجع قانونی و ذیربط داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت تا حق مردم اصفهان، هواداران، کارگران زحمت کش کارخانه ذوب آهن و بازیکنان در استان شهید پرور اصفهان استیفا گردد.

مسئولان برگزارکننده دیدار فینال،بهانه برگزای در این روز را به خاطر «فیفا دی» و درخواست کارلوس کی روش دانستند حال آنکه کی روش اساساً چنین درخواستی نداشته است و بازیکنان ملی پوش ذوب آهن و استقلال تهران را نیز خط زد.

 جالب اینکه برخی از مسوولان نیز ممنوع بودن برگزاری دیدار در روز فیفا دی را بهانه می کنند حال آنکه در فصل گذشته ما از نیمی از روزهای فیفادی استفاده نکردیم و مسابقات لیگ را پشت سر گذاشتم.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال درحالی از ساعت 21فردا یکشنبه نهم خرداددر ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌شود که هر 2تیم چند غایب در این مسابقه دارند.

سجاد شهباززاده و خسرو حیدری یه دلیل محرومیت نمی‌توانند استقلال را در این دیدار همراهی کنند اما به نظر می‌رسد مصدومان این تیم از جمله امید ابراهیمی و عادل شیحی مشکلی برای بازی ندارند.
در طرف مقابل نیز، مهدی رجب‌زاده با بهبود مصدومیت خود ذوب‌آهن را همراهی خواهد کرد اما وضع احسان پهلوان و هاشم بیک‌زاده هنوز قطعی مشخص نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار