بسته آخرین اخبار و حواشی سپاهان؛ - 1
تابناک اصفهان: با اتمام لیگ برتر برای همه دوستداران فوتبال اخبار و حواشی تیم ها اهمیت بسیاری دارد، با توجه به این موضوع "تابناک اصفهان" در گزارشی به صورت کامل و کوتاه به این اخبار و حواشی می پردازد.
کد خبر: ۲۳۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 28 May 2016
تابناک اصفهان: با اتمام لیگ برتر برای همه دوستداران فوتبال اخبار و حواشی تیم ها اهمیت بسیاری دارد، با توجه به این موضوع "تابناک اصفهان" در گزارشی به صورت کامل و کوتاه به این اخبار و حواشی می پردازد.

تکرار می کنم "خلیل زاده" را به پرسپولیس نمی دهم!

1- پس از اینکه پرسپولیس به دنبال جذب شجاع خلیل زاده بازیکن تیم سپاهان، که به دلیل مشکل سربازی به تبریز رفته بود؛ است، عبدالله ویسی در گفت‌وگو با فارس تأکید کرده که این بازیکن را به هیچ تیمی نمی دهد!

ویسی: او با سپاهان قرارداد دارد و بازیکن ارزشمند و تاثیرگذار سپاهان است. برای خلیل زاده احترام زیادی قائلم و به هیچ وجه حاضر نیستم این بازیکن را از دست بدهم. بنابراین این بازیکن با هیچ قیمتی و هیچ چیزی قابل معاوضه نیست.

هر بازی محرم 76 میلیون برای سپاهان آب می خورد!

2- نویدکیا طبق اعلام سایت رسمی سازمان لیگ، برای هر بازی 45 میلیون تومان از سپاهان دریافت کرده است.

او در هر بازی 45 میلیون تومان از سپاهان دریافت خواهد کرد. نویدکیا 11 بازی برای سپاهان انجام داده و معادل 495 میلیون دریافت کرده. اگر این مبلغ را به دقایق بازی او در لیگ پانزدهم تقسیم کنیم به اعداد قابل توجهی دست می‌یابیم. "بازی نویدکیا برای سپاهان ساعتی 76میلیون تومان آب خورد".


قدم محرم روی چشم ذوب آهن می رود؟!

3- پس از اظهرنظر محرم نویدکیا مبنی بر ادامه دوران بازیگری خود در تیمی غیر از سپاهان، گمانه زنی ها جهت حضور او در تیم های دیگر مطرح شده است، یکی از تیم هایی که برخی رسانه ها احتمال حضور نویدکیا را در آن می دهند تیم ذوب آهن است و البته همشهریان محرم نیز از او استقبال می کنند. از جمله این همشری ها قاسم حدادی فر، بازیکن تیم ذوب آهن است. او در این باره تأکید کرده است: بین همه ما اصفهانی‌ها محرم نویدکیا یک اسطوره است، اگر او تصمیم بگیرد که به ذوب آهن بیاید قطعا استقبال ما را به دنبال خواهد داشت و باید بگویم اگر محرم خواست به ذوب‌آهن بیاید قدمش روی چشم.


او ادامه داد: البته در این خصوص باید مسئولان تصمیم بگیرند اما واقعاً آرزوی هر بازیکنی به خصوص اصفهانی‌ها است که در کنار محرم بازی کنند و باعث افتخار است.


حدادی فر در پایان گفت: محرم بازیکن بزرگی است که چه سپاهانی‌ها چه ذوب‌آهنی‌ها او را دوست دارند. من در جو باشگاه سپاهان نبوده‌ام اما باید بگویم با توجه به شناختی که از او دارم او بازیکن صادقی است.

خلعتبری راهی استقلال می شود؟!

4- مهاجم فصل گذشته سپاهان در هفته آینده با استقلال مذاکره خواهد کرد؛ محمد رضا خلعتبری روز دوشنبه و پس از برگزاری فینال جام حذفی،با مسولان باشگاه استقلال نخستین جلسه مذاکرات خود را برگزار می کند.

وی پیشنهادات دیگری هم از تیم های شهرستانی دارد اما با توجه به قولی که به آبی ها داده قرار شد ابتدا با استقلال مذاکره کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار