گمنام... فقط همین!!!
همانند مقتدایشان گمنام اند، به دنبال منافع ملی و امنیت مردم برای یک خواب آرام اند، بدون خیلی از تعریف ها و تجمدید ها کارشان پیش می رود، و فقط برای این هدف تلاش می کنند که "نا امنی" در ایران اسلامی کشته شود.
کد خبر: ۲۳۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 27 May 2016

فرقی نمی کند کجا باشد؛ در روشنایی های اولین دقایق بامداد در سرمای استخوان سوز سیستان و بلوچستان یا در تاریکی های واپسین ساعات شب در کوه های برفی کردستان، در صحنه مبارزه با تروریست بی رحم جنوب شرق ایران تا آزاد کردن سفیر اسیر شده کشور در پاکستان؛ همه جا حرف اول را می زنند، بی سر و صدا و آرام و همیشه در صحنه هستند؛ جانشان در دست راست و اعتقادشان در دست چپ آن ها به بازویی توانمند برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است؛ بازویی که تضمین کننده امنیت، آسایش و خواب آرام مردم است.

در تعاریف سیاسی ها آن ها را مأموران وزرات اطلاعات می نامند، در عمل اما آن ها سربازان گمنام امام زمان (عج) اند. جلوی هیچ دوربین و برابر هیچ تریبونی نیستند، همیشه آماده و جان بر کف در گوشه ای به نظاره ایستاده اند تا نکند کسی یا چیزی حتی فکر تعرض به امنیت و آسایش مردم سرزمین شهید پرور را به مخیله خود وارد کند.

همانند مقتدایشان گمنام اند، به دنبال منافع ملی و امنیت مردم برای یک خواب آرام اند، بدون خیلی از تعریف ها و تجمدید ها کارشان پیش می رود، و فقط برای این هدف تلاش می کنند که "نا امنی" در ایران اسلامی کشته شود؛ در تعاریف اجتماعی وجود و حضورشان در جامعه بسیار مهم و اساسی است چرا که "تأمین امنیت" به عنوان وظیفه اصلی آن ها، حکم اکسیژن را دارد برای ارتقا و توسعه و پیشبرد اهداف جامعه و پویایی و فعالیت آن ها ثمره اش می شود، این اکسیژن.

به پاس همه آنچه که شاید به توان در کلمه "جان فشانی و ایثار" برای آن ها خلاصه کرد؛ باید نوشت امروز بدون سربازان گمنام امام زمان (عج) که از عوامل موثر اقتدار و عظمت ايران اسلامي به حساب می آیند، اقتدار و صلابت جامعه ممکن نیست و مردم نیز در آرامش نیستند.

چشمان بيدار و هوشیار آن ها اجازه کوچک ترین حرکتی علیه امنیت مردم را به هیچ کس و هیچ جنبده ای نمی دهند؛ آن ها با تكيه بر سلاح ايمان و پيروي از فرمايشات مقام عظماي ولايت، ارمغان امنيت، آسايش و آرامش را براي كشور شکوفا می کنند و پای این موضوع تا با ثمره ایمان و اعتقاد، تا جان شیرین ایستاده اند.

به پاس همین ایثار و از خودگذشتگی هاست که آن ها را سربازان گمنام امام زمان (عج) می نامند و به ثمره همین ایمان و گمنامی نیز آن ها از عوامل مهم استحکام و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک عرض می نماییم و برای آن بزرگواران آرزوی سلامتی روزافزون داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار