بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: دربررسي هاي به عمل آمده مشخص شد مردي 34 ساله با نقشه اي پليد در خيابان مرداويج شهر اصفهان در كمين رانندگان زن نشسته و در يك فرصتي كه آنها براي كاري خودرويشان را ترك مي كردند اقدام به پنچر كردن خودروی آنها كرده و پس از حضور مالكان به قصد كمك به طرفشان مي رفت.
کد خبر: ۲۳۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 24 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: دو برادر هنگام ساخت نارنجک های دست ساز دچار سوختگی ناشی از انفجار مواد محترقه شدند.

روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه عصر روز دوشنبه در یک منزل مسکونی واقع در خیابان شهید آیت الله سعیدی این شهر رخ داد.

وی افزود: با اعلام گزارش این حادثه به سامانه 125، امدادگران عملیاتی ایستگاه 4 بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و دو برادر 15 و 19 ساله را که از ناحیه صورت و شکم دچار سوختگی شده بودند پس از اقدامات اولیه در اختیار تکنسین های مرکز فوریت های پزشکی برای انتقال به مراکز درمانی قرار دادند.

فدایی گفت: مصدومان حادثه در حال آماده ‌سازی نارنجک های دستی بودند که حین انجام کار، انفجار افزون بر مصدومیت شان باعث بروز آسیب و خسارت به اثاث منزل شد.


فردي كه با پنچركردن خودروي بانوان به قصد كمك به آنها نزديك شده و با شگردي خاص براي آنها مزاحمت ايجاد مي كرد در عمليات ماموارن پليس امنيت عمومي استان شناسايي و دستگير شد.
 
مزاحم نوامیس در خیابان مرداویج دستگیر شد

به نقل از پایگاه خبری پلیس معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اظهار داشت: چندي پيش از طريق نمايندگان يكي از رسانه هاي گروهي استان از وقوع مزاحمت هايي براي بانوان با شيوه و شگردي خاص مطلع شديم كه بلافاصله اين موضوع در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.

سرهنگ "جهانگير كريمي"  افزود: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد مردي 34 ساله با نقشه اي پليد در خيابان مرداويج شهر اصفهان در كمين رانندگان زن نشسته و در يك فرصتي كه آنها براي كاري خودرويشان را ترك مي كردند اقدام به پنچر كردن خودروی  آنها كرده و پس از حضور مالكان به قصد كمك به طرفشان مي رفت.

وی عنوان داشت: اين فرد پس از كمي مشغول شدن با خودرو اعلام ناتواني كرده و به بهانه برقراري تماس و مشاوره با يكي از دوستان خود كه آپارتي داشته و نداشتن شارژ تلفن خود از گوشي تلفن همراه مالك خودرو استفاده و با تماس بر روي گوشي خود شماره آنان را به دست مي آورده است و به اين ترتيب هربار با آنان تماس گرفته و برايشان ايجاد مزاحمت مي كرد.

این مقام انتظامی گفت: سرانجام با تحقيقات ميداني گسترده و تلاش شبانه روزي،محل اختفاي متهم در يكي از شهرستان هاي اطراف اصفهان شناسائي و دستگير شد.

وي افزود: اين فرد پيش از اين نيز به اتهام اخاذي از شهروندان دستگير شده و به زندان رفته بود كه در اين پرونده نيز قصد برقراري ارتباط و اخاذي از بانوان جوان را داشت كه با هوشياري شهروندان و اقدام سريع و بهنگام پليس در عمل پليد خود ناكام ماند.

اجرای طرح "ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی" در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان خرداد ماه را ماه سیاه برای اراذل و اوباش در اصفهان خواند و به مردم اطمینان داد پلیس تا آخرین لحظه برای حفظ آرامش و امنیت تلاش خواهد کرد.
 
سردار عبدالرضا آقاخانی در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: وقت نصیحت و اخطار به اراذل و اوباش، اشرار و مزاحمین نوامیس به پایان رسیده و اکنون دیگر وقت عمل است، لذا پلیس در راستای اجرای طرح "ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی" که قبلا جزئیات آن اعلام شده است، از اولین روز خرداد ماه با قوت و قدرت وارد میدان شده و در این زمینه برخوردهای قاطعی نیز با اشرار داشته است.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی در این زمینه همکاری های خوبی با نیروی انتظامی دارد و علاوه بر دستورهای موثر و راهگشای قضایی در دادسرا، احکام قاطعی نیز زیر نظر رئیس کل دادگستری استان اصفهان برای اراذل و اوباش و اشرار صادر می شود که می تواند مکمل تلاش های ماموران انتظامی در استان اصفهان باشد.

آقاخانی ادامه داد: برخورد با اراذل و اوباش از اولویت های این طرح بوده و برخورد با افرادی که در جامعه ایجاد رعب و وحشت می کنند و یا عفت عمومی را خدشه دار می کنند جزو برنامه های اصلی طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی خواهد بود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار