جشن های پرشکوه نصف جهان برای ناجی جهان؛
تابناک: جشن های این عید فرخنده از ساعاتی پیش در شهر آغاز شده است و دسته های شادی به همراه ایستگاه های نذری، در حال پذیرایی از مردم شهر با لبخند و تبریک عید هستند.
کد خبر: ۲۳۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 21 May 2016

به گزارش تابناک اصفهان، همزمان با نیمه شعبان شهر اصفهان که از دیرباز به جشن های پرشکوه در همه مناطق شهری شهره بوده است، برای برگزاری جشنی پاشکوه برای نیمه شعبان امسال آماده می شود.

جشن های این عید فرخنده از ساعاتی پیش در شهر آغاز شده است و دسته های شادی به همراه ایستگاه های نذری، در حال پذیرایی از مردم شهر با لبخند و تبریک عید هستند.

علاوه بر سطح شهر، مکان های مقدس مانند امامزاده ها نیز خود را برای میزبانی از پیروان حضرت مهدی آماده ساخته اند و استان اصفهان با 700 امامزاده به استقبال جشن های نیمه شعبان می رود.

در همین رابطه رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های تولد امام عصر (عج) اظهار داشت: این مراسم به صورت ویژه در همه امامزاده‌های استان اصفهان از جمله امامزاده سید محمد خمینی‌شهر، امامزاده شاه‌رضا، امامزاده آقاعلی عباس، امامزاده قاسم، آستان زینبیه، امامزاده درب امام ، امام زاده محسن و ... برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: دعا و نماز استغاثه امام زمان(عج) در شب نیمه شعبان به همراه ختم صلوات برای تعجیل در فرج از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی در کنار مراسم جشن در امامزادگان ابراز داشت: حدیث خوانی، حفظ آیه و حدیث و برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی و دلنوشته در وصف امام زمان (عج) از دیگر برنامه‌های روز نیمه شعبان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار