خشکی دوباره دل نصف جهان؛
تابناک: خداحافظی زاینده رود با اصفهانی ها از هشتم خردادماه کلید زده می شود و با بسته شدن آب در سد زاینده رود در همین روز، تا روز بعد از آن یعنی تا دهم خردادماه نیز آب برای استفاده کشاورزان شرق تمام می شود.
کد خبر: ۲۳۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 20 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، رودخانه زاینده رود که با تصمیم مسئولان برای آبیاری مزارع شرق و شمال اصفهان بازگشایی شده بود حالا قرار است بعد از تمام شدن قرار مسئولان با کشاورزان برای بازگشایی رودخانه بار دیگر بسته شود.

خداحافظی زاینده رود با اصفهانی ها از هشتم خردادماه کلید زده می شود و با بسته شدن آب در سد زاینده رود در همین روز، تا روز بعد از آن یعنی تا دهم خردادماه نیز آب برای استفاده کشاورزان شرق تمام می شود.

حسین محمدرضایی، رییس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه قرار بود آب زاینده رود از دوم خرداد بسته شود، افزود: طی جلسه ای که هیئت مدیره نظام صنفی  اصفهان با وزیر نیرو و مسئولان استان در23 فروردین سال جاری برگزار کردند، طی بند آخر مصوبه قرار بر این شد که اگر بارندگی معنی داری در سرشاخه های زاینده رود داشته باشیم و بیش از پیش بینی ها باشد، آب زاینده رود برای مصرف کشاورزان شرق، بیشتر از موعد جریان داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار