عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری با توجه به توجیه‌های فنی و علمی که برای اجرای پروژه‌های عمران شهری در بندرعباس وجود دارد، به انتقادات و ایرادهای مطرح شده پاسخ دهد.
کد خبر: ۲۳۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 17 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رضا حیدری‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست علنی شورای شهر بندرعباس با انتقاد از سکوت شهرداری این شهر در برابر ایرادها و نقص‌هایی که از اجرای پروژه‌های عمرانی به خصوص ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح می‌شود، اظهار کرد: اگر اجرای این پروژه‌ها به تصویب شورای ترافیک استان رسیده و توجیه علمی و فنی دارد، چرا شهرداری در برابر انتقاداتی که به اجرای این پروژه‌ها می‌شود، سکوت می‌کند.

وی افزود: زیر سؤال بردن ساخت و اجرای پروژه‌های بزرگ شهری از سوی یکی از مسؤولان راهنمایی و رانندگی موجب ایجاد پرسش‌هایی زیادی در ذهن مردم شده است که شهرداری باید براساس توجیه‌های فنی و علمی به این پرسش‌ها و انتقادات پاسخ دهد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: اجرای یک پروژه بزرگ مانند تقاطع‌های غیرهمسطح در شهر بندرعباس مورد مطالعه قرار گرفته است و بعد از آن به شورای ترافیک استان اعلام شده و مجوزهای لازم دریافت می‌شود و اگر این پروسه در مورد تقاطع‌های غیرهمسطح در حال انجام صورت گرفته شهرداری باید پاسخ درست و منطقی به افکار عمومی ارائه کند.

حیدری‌زاده خاطرنشان کرد: اگر شهرداری مجوزی از شورای ترافیک استان و براساس مطالعات فنی و علمی دریافت کرده است آنها را ارائه دهد و اگر این مجوزها دریافت نشده، چرا پروژه به اجرا درآمده است.

وی کم‌کاری در زمینه پاسخگویی به انتقادات و عدم دفاع موثر از اقدامات شهرداری را سبب افت جایگاه شهرداری بندرعباس دانست و گفت: این در حالی است که اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در شهر بندرعباس با انجام مطالعات، مصوبه شورا و مصوبه شورای عالی ترافیک استان هرمزگان که بسیاری از مسؤولان استان در آن عضویت دارند، صورت گرفته است.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار