رئیس دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی:
رئیس دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره به امکان تغییر کردن مکان برگزاری جشنواره در سال آینده گفت: در حال رایزنی برای برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در استانی دیگر هستیم ضمن اینکه جشنواره پس از آن دوباره به اصفهان برگردد.
کد خبر: ۲۲۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 14 May 2016
به گزارش خبرنگار تابناک، مهدی کشمیری در آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره به اینکه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی دو رویکرد ملی شدن و استانی نبودن را طی سال‌های گذشته دنبال کرده است، اظهار داشت: این جشنواره در حال حاضر به محلی برای ارتباط و تعامل سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: طی دوسال گذشته تلاش کردیم جسنواره به محل تجمع کسانی که در زمینه کارآفریتی مبتنی بر علم و فن آفرینی فعال هستند تبدیل شود.

رئیس دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره به امکان تغییر کردن مکان برگزاری جشنواره در سال آینده ابراز داشت: در حال رایزنی برای برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در استانی دیگر هستیم ضمن اینکه جشنواره پس از آن دوباره به اصفهان برگردد.

وی تصریح کرد: این تصمیم در راستای این است که آنچه در اصفهان تولید شده در صحنه ملی برای کل کشور گسترش یابد.

کوروش خسروی، دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نیز در ادامه این جشنواره به حضور 14 نشا در سالن صنعت و سرمایه‌گذاران این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: از این رو 350 کارآفرین و صاحب نظر در این جشنواره با نشاهای حاضر مذاکره کرده اند.

وی اضافه کرد: از این رو از میان 350 مذاکره گزارش شده در فضای نشاها 20 درصد به توافق رسیده ، 60 درصد قابل پیگیری و 20 درصد شکست خورده اعلام شد.

وی با اشاره حضور انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه در دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برای ارزیابی تاثیرات اجتماعی ایده ها افزود: از ایده هایی که وارد جشنواره شدند 3 طرح با قابلیت تاثیر اجتماعی بالا انتخاب شد.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: امسال با همکاری خیریه حامی کارآفرینان خیرین و مردم وارد جشنواره شدند تا در مورد نوع حمایت ها نظر سنجی صورت گیرد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار