رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان:
تابناک: رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: فرودگاه شهيد بهشتي جايگاه و پايگاه وي‍ژه اي براي جذب گردشگر و به ويژه براي گردشگران خارجي است.
کد خبر: ۲۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 14 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از  روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، رضا اميني در حاشيه بازديد از فرودگاه اصفهان با اشاره به اينكه ما براساس وظايف قانوني كه در قانون اساسي ديده شده بايد مطالبات به حق مردم را از تمام دستگاه هاي اجرايي درخواست كنيم، اظهار كرد: براساس اين موضوع برخي از دستگاه هاي اجرايي درخواست بازديد اعضاي شوراي شهر از مجموعه خود را دارند و در برخي از موارد نيز اعضاي شوراي شهر خود به بازديد از دستگاه هاي اجرايي مي پردازند.

وي با اشاره به اينكه فلسفه اصلي بازديد اعضاي شوراي شهر از مجموعه فرودگاه شهيد بهشتي نيز رفع مشكلات اصلي فرودگاه در حد اختيارات حوزه شوراي شهر و حمايت از فرودگاه به عنوان يكي از مهم ترين دروازه هاي شهر اصفهان است، اضافه كرد: فرودگاه شهيد بهشتي جايگاه و پايگاه وي‍ژه اي براي جذب گردشگر و به ويژه براي گردشگران خارجي است.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه گردشگران خارجي زماني كه به اصفهان سفر مي كنند با فرهنگ و تمدن مردم ايران و اصفهان مواجه هستند، تصريح كرد: اگر برنامه ريزي ها منسجم و منظم باشد برنامه بهتري را در راستاي معرفي شهر اصفهان به گردشگران ارائه مي كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه توسعه صنعت حمل و نقل هوايي اهميت بسياري دارد، ادامه داد: كمك در احيا و بازسازي خطوط ويژه تاكسيراني در فرودگاه در اين جلسه مطرح شد كه بايد با مشاركت كميسيون حمل و نقل، مديرعامل سازمان تاكسيراني و نمايندگاه فرودگاه به اين موضوع رسيدگي شود.

اميني با اشاره به ضرورت توجه ويژه به فضاي سبز فرودگاه تاكيد كرد: بحث حمل نخاله به سمت آزادراه فرودگاه نيز بايد مورد توجه و رسيدگي قرار بگيرد تا مشكلات موجود برطرف شود.

وي با بيان اينكه ما براي گردشگري بايد زيرساخت ها را توسعه بدهيم، افزود: افزايش پاركينگ هواپيماهاي فرودگاه از 10 پاركنيگ به 20 پاركينگ افزايش داده مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار