دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: در فضای نشا سرمایه‌گذار همت می‌کند و با طرح‌ها مذاکره می‌کند. نشا نقطه شروع دانش و سرمایه است.
کد خبر: ۲۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 12 May 2016

کوروش خسروی صبح امروز (پنج‌شنبه) در مراسم بیستمین سالگرد تأسیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، دومین المپیاد ملی کسب‌وکار دانشجویی با اشاره به سه تفاوت عمده دوازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با دوره‌های قبل اظهار کرد: از دو دوره قبل جذب سرمایه‌گذار در برنامه‌های جشنواره بود اما در این دوره نحوه حضور سرمایه‌گذاران در فضای نشا (نقطه شروع ارتباط) صورت می‌گیرد و در این فضا سرمایه‌گذار و سرمایه پذیر فرصت مذاکره را خواهند داشت. این رویداد اولین بار در ایران اتفاق می‌افتد.
 
وی بابیان اینکه امسال 14 نشا در جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی حضور دارند، افزود: در فضای نشا سرمایه‌گذار همت می‌کند و با طرح‌ها مذاکره می‌کند. نشا نقطه شروع دانش و سرمایه است.
 
دبیر دوازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با بیان اینکه امسال خیریه‌ای برای حمایت از کارآفرینان در استان اصفهان شکل گرفت، خاطرنشان کرد: خیرین به این اعتقاددارند که اگر بخواهیم معضلات جامعه را رفع کنیم باید بر کارآفرینی تأکید داشته باشیم، زیرا حمایت مستقیم از مستمندان در رفع معضلات اجتماعی نتیجه‌ای نخواهد داشت زیرا در ادامه مستمندان دیگری به وجود خواهد آمد.
 
خسروی با اشاره به نکته سومی که در این دوره از جشنواره است، اضافه کرد: انجمن حامیان و بانک قرض‌الحسنه رسالت در این جشنواره به ارزیابی تأثیرات اجتماعی کسب‌وکارها می‌پردازند. همچنین حدود 110 فرصت سرمایه‌گذاری جذب جشنواره شدند و رقابت خود را از بعد ظهر امروز آغاز می‌کنند.
 
گفتنی است در دوازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی به مناسب بیستمین سالگرد تأسیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از کتاب بیست‌ساله شهرک تحت عنوان بیست سال باور و تلاش رونمایی شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار