کد خبر: ۲۲۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 12 May 2016


استاندار البرز گفت: خطوط انتقال لوله پساب در ماهدشت و شهرستان اشتهارد در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمید طهائی در بازدید از پروژه های بخش کشاورزی استان که عصر چهارشنبه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: این بازدید در راستای جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام می شود که با حضور در ادارات و واحدهای تولیدی و اقتصادی از مسائل و مشکلات آنان باخبر می شویم.

وی با اشاره به حضور در مجموعه پرورش ماهی در کرج، افزود: با توجه به امکانات و موقعیت خوبی که در بسیاری از مناطق البرز به ویژه در حاشیه رودخانه ها وجود دارد، می توان از سرمایه گذاران استفاده بهینه کرد.

استاندار البرز در مورد بازدید از این مجموعه، تصریح کرد: مجموعه پرورش ماهی دارای مشکلاتی مانند کمبود برق و مشکلات توسعه ای بود که مقرر شد با همراهی و همکاری دستگاه های مربوطه این معضلات رفع شود.

وی با اشاره به بازدید از تصفیه پساب حوزه ماهدشت، گفت: حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این راستا سرمایه گذاری شده اما تاکنون بهره برداری از آن صورت نگرفته که باید بررسی شده و موانع برطرف شود.

طهائی با بیان اینکه خط انتقال لوله پساب به سمت شهر ماهدشت و مزارع آن و منطقه اشتهارد در حال احداث است، خاطرنشان کرد: تعاونی کشاورزان و سازمان ها اعلام آمادگی کرده اند تا از طریق تسهیلاتی که از منابع بانکی دارند مساعدت لازم را انجام داده و طرح را در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسانند.

وی گفت: پروژه انتقال آب از طریق بخش خصوصی در حال انجام است و مشکلاتی که در این زمینه با برخی ادارات داشتند، طی نشستی حل و فصل می شود.

استاندار البرز با اشاره به بازدید مراکز تولید و پرورش اسب در استان، بیان کرد: به نظر می رسد با توجه به استعدادهای استان البرز و همایشی که سال گذشته برگزار شد برخی از مزارع و مراکز تولید اسب استان بسیار استثنایی هستند که امید است با همراهی صاحبان اسب ها و مساعدت دستگاه های اجرایی گام های بلندی در این حوزه برداشته شود.

وی ضمن توصیه به برگزاری مسابقات اسب که شرط بندی در آن هم از نظر شرعی مجاز است، اظهار کرد: این ورزش نشاط و هیجان انگیز برای تمامی نسل ها است و امیدواریم دستگاه های مربوطه یاری دهنده به این بخش باشند.

طهائی در پایان با تاکید بر اینکه این بازدیدها در سطح استان ادامه پیدا می کند، افزود: در سال جاری ۲ برنامه توسعه بخش تولید و نیز حمایت از تولید وضع موجود در دستور کار قرار دارد و در این راستا واحدهای مستقر نیز حمایت و پشتیبانی شده و مشکلاتشان برطرف می شود ضمن اینکه حمایت از واحدهای دارای مجوز نیز انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار