یک مجری و تهیه کننده کنسرت گفت: پایان هفته جاری و هفته آینده دو کنسرت در اصفهان به روی صحنه خواهد رفت.
کد خبر: ۲۲۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 10 May 2016
رضا فروزنده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان اظهار کرد:  23 اردیبهشت ماه حمید عسکری در سالن همایش‌های سیتی سنتر و سپس شهرام و حافظ ناظری در 30 و 31 اردیبهشت در سالن گل نرگس اجرا خواهند داشت.

وی افزود: کنسرت استاد شهرام ناظری در قالب تور ناگفته‌های این خواننده در اصفهان برگزار خواهد شد و اصفهان به عنوان اولین شهر انتخابی آقای ناظری میزبان این تور است.

وی افزود: در این تور کنسرت شهرام ناظری به همراه پسرش حافظ ناظری به روی سن خواهد رفت و در واقع اجرای شهرام ناظری بر روی آهنگسازی‌هایی به تنظیم حافظ ناظری خواهد نشست.

این مجری و تهیه کننده کنسرت تصریح کرد: بعد از مدت‌ها این اولین بار است که دوباره یک کنسرت در سالن ورزشی برگزار می‌شود و ظرفیتی بیش از دو هزار نفر کنسرت استاد ناظری را از نزدیک خواهند دید.

فروزنده تاکید کرد: کنسرت ناگفته استاد ناظری 30 و 31 اردیبهشت در دو سانس و در سالن گل نرگس اجرا خواهد شد.
کنسرت حمید عسگری در سالن همایش‌های سیتی سنتر برگزار خواهد شد و در این اجرا عسگری قطعات آلبوم دیوانه‌وار را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: سالن همایش‌های سیتی سنتر یک مجموعه سالن است که تا پایان سال جاری به طور کامل افتتاح می‌شود، اما یکی از سالن‌های آماده این مرکز همایش‌ها که ظرفیت 500 نفر را دارد میزبان حمید عسگری خواهد بود.

این تهیه کننده و مجری کنسرت ادامه داد: کنسرت دیوانه‌وار عسگری در واقع یک کنسرت VIP خواهد بود و سن آن به گونه‌ای طراحی شده که خواننده در میان جمعیت قرار دارد و در واقع دورترین صندلی به سن نیز نزدیکترین فرد به خواننده خواهد بود.

فروزنده افزود: این کنسرت در تاریخ 23 اردیبهشت ماه سال جاری و در دو سانس 18 و 20 اجرا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار