عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس :
تابناک: عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شب گذشته در جلسه مشترکی که بین مجلس و دولت بود همه اعلام کردند که ما هم دلواپس هستیم، گفت: در جلسه شب گذشته همگی اعلام کردند که دلواپس اتفاقی که قرار است در آینده بیفتد هستند.
کد خبر: ۲۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 13 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به صحبت‌های هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه گفته بود "دلواپسان، امام را هم اذیت می‌کردند" اظهار داشت: شب گذشته در جلسه مشترکی که بین مجلس و دولت بود همه اعلام کردند که ما هم دلواپس هستیم.

وی بیان کرد: آقایان روحانی، لاریجانی، حدادعادل در جلسه شب گذشته همگی اعلام کردند که دلواپس اتفاقی که قرار است در آینده بیفتد هستند و اگر کسی حرف دیگری زده نمی‌دانم روی چه ملاکی گفته است.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی افزود: واقعیت این است که طرف مذاکرات ما دشمنی است که قابل اعتماد نبوده و ممکن است هر لحظه از موقعیت خود استفاده کرده و کلاه سر ما گذارند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید کاملا هوشیارانه و با دقت عمل کنیم و به صورت منطقی مذاکرات را انجام داده و آن را ادامه خواهیم داد و به هیچ وجه میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم اما در هرگونه توافقی هم آنچه برای ما مهم است منافع ملی و منافع مردم ما بوده که آن را حفظ می‌کنیم.

حاجی با بیان اینکه روحانی در جلسه شب گذشته گفته که ما مذاکرات را ادامه داده اما به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد، تصریح کرد: ما در برابر زورگویی و فشاری که آنها دارند تسلیم نمی‌شویم و این موضعی است که باید در برابر آنها گرفته شود البته امیدوار هستیم دولت ما نیز ترجمه فارسی فکت شیت را هرچه زودتر در معرض دید مردم قرار دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار