کد خبر: ۲۲۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 28 April 2016
در آستانه انتخابات مجلس حواشی سیاسی زیادی در ستادهای انتخاباتی رخ داده است

دور دوم انتخابات نیز همچون دور نخست با حاشیه‌های ریز و درشت انتخاباتی گذشت تا این مرحله از داشتن حاشیه کم از دور قبل نداشته باشد؛ حاشیه‌هایی همچون حمله به سخنرانی اصلاح‌طلبان که تقریبا پای ثابت هر انتخاباتی است، تا کپی لوگوی انتخاباتی اصلاح‌طلبان توسط کاندیداهای اصولگرا!

جالب اینجاست که انتخابات دور دوم رسید و گلایه اصلاح‌طلبان به نتیجه نرسید.

هشدارهای نظامیان در شهرضا

یک چهره اصولگرای نظامی شامگاه سه‌شنبه در نشست بصیرتی در جمع مردم شهرضا، گفته بود اگر در انتخابات شکست بخوریم، یعنی عناصر سست عنصری که همه چیز را در راضی نگه داشتن غرب و آمریکا می‌دانند، به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند، در آن صورت جای هیچگونه تردیدی نیست که آرمان‌های متعالی نظام در معرض خطر قرار می‌گیرد.

در شهرضا «حجت‌الاسلام آقایی» مورد حمایت اصولگرایان است و اصلاح‌طلبان از «سمیه محمودی» حمایت می‌کنند.

حیدرپور نماینده شهرضا در مجلس نهم بعد از انتخابات از دخالت‌های نظامیان در انتخابات گلایه کرده بود.

چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم!

چند روز پیش نیز سخنان طحان، حامی کاندیدای لیست امید که در مسجد فاطمیه سروستان شهرضا و در جمع نمازگزاران این مسجد در حال انجام بود با اعتراض یک روحانی قطع شده و در نهایت این روحانی خشمگین، با خاموش کردن چراغ های مسجد از ادامه‌ سخنرانی او جلوگیری کرد.

استقبال بی نظیر از عارف در زنجان

در جریان سفر محمدرضا عارف به شهرهای مختلف ایران، حضور وی در دانشگاه زنجان با استقبال بی‌سابقه دانشجویان مواجه شد.

بعد از این سفر رسانههای اصولگرا مطالب تندی علیه این سفر منتشر کردند و از همراهی دو نامزد اصولگرا با محمدرضا عارف در جریان این برنامه انتقاد کردند.

قهر نامزد انتخابات ارومیه

در مناظره دو نامزد انتخابات در ارومیه در دانشگاه ارومیه  دو کاندید کرد زبان برای مناظره وارد دانشکده علامه قاضی طباطبایی شدند؛ اما حاکم ممکان  به نحوه برگزاری مناظره اعتراض کرد.

وی در بیانیه اعتراضی خود گفت به خاطر جلوگیری از ایجاد انشقاق قومی و جلوگیری از تفرقه و اختلاف میان آحاد مردم و نیز تنویر افکار عمومی در این مناظره شرکت نخواهد کرد. بعد از این صحبت‌ها وی سالن را ترک کرد.

بعد از خروج وی رئیس دانشگاه به رفتار او اعتراض کرد. در ارومیه دو نامزد ترک و دو نامزد کرد به دور دوم انتخابات رسیده‌اند.

زخمی‌شدن چندنفر در حمله به سخنرانی فائزه هاشمی

سخنرانی فائزه هاشمی به خرم‌آباد که برای حمایت از نامزدهای لیست امید با حاشیه‌هایی همراه بود.

فائزه هاشمی رفسنجانی در میان جمعیتی موافق و مخالف خود در سینما ایران خرم‌آباد حضور یافت. در پی اعتراضات به وجود آمده  طرفداران دو کاندیدا در خرم‌آباد نیز با هم درگیر و چند‌ نفر از معترضان مجروح شدند.

فرماندار احمدی‌نژاد از لیست اصولگرایان خط خورد

ائتلاف اصولگرایان گیلان در حوزه انتخابیه رشت با کشیدن خط قرمز بر روی نام ولی الله عظمتی فرماندار سابق رشت از سید علی آقازاده دافساری و جبار کوچکی نژاد حمایت خواهد کرد. در رشت سه نامزد اصولگرا و یک نامزد اصلاح‌طلب برای نشستن بر روی دو کرسی باقی مانده با هم رقابت می‌کنند.

نامه یک چهره اصولگرا به نماینده اصولگرایان

به گزارش ایلنا، یک چهره مشهور اصولگرایان گلستانی در نامه‌ای به سیدعلی طاهری، نامزد اصولگرایان در دور دوم از وی به دلیل برخوردهای اطرافیانش به شدت اتتقاد کرد. وی در این نامه خطاب به طاهری نوشته است «مگر در نظام جمهوری اسلامی فرقی بین شما ودیگران است که حامیان شما در کمپین های انتخاباتی و تماس ها ودادن پیامک های گوناگون وا اسلاما و وا ولایت ها سر داده اند؟ یکی رای ندادن به شما را مصداق عمل کوفی‌ها می داند و دیگری شما رو آینه ی تمام نمای دین وشریعت فرض می‌کند وهرکس باشما نباشد را مانده است تکفیرکنند.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار