سرپرست معاونت گردشگری اصفهان:
تابناک: سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از به جریان افتادن قراردادهای گردشگری ایران با سایر کشورها خبر داد و گفت: باید برای پذیرایی از گردشگران خارجی آماده شد.
کد خبر: ۲۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 12 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن یارمحمدیان اظهار کرد: در سال‌های گذشته قراردادهایی در زمینه گردشگری با دیگر کشورها منعقد شده بود که در عمل معلق بود و وارد بحث اجرایی نشده بودند.

وی با اشاره به گشایش‌های سیاسی که در امور بین‌المللی صورت گرفته است، افزود: این قراردادها در سال‌های اخیر به جریان افتاده و موجب رونق گرفتن و افزایش اقبال عمومی گردشگران به کشور ایران شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: ایران در افق 1404 باید سهم 1.5 درصدی از صنعت گردشگری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس این برنامه باید حدود 20 میلیون گردشگر جذب کنیم، اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی به این تعداد گردشگر نیازمند 400 هتل پنج و چهار ستاره در ایران هستیم.

یارمحمدیان تصریح کرد: در حال حاضر در کل کشور تنها 120 هتل پنج ستاره وجود دارد و ما با کمبود 270 هتل پنج و چهار ستاره مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه سالی 27 هتل پنج و چهار ستاره باید در کشور ساخته شود، ادامه داد: اصفهان نیز نیازمند ساخت هتل‌های چهار و پنج ستاره است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اضافه کرد: اصفهان از نظر زیرساخت‌های گردشگری وضعیت مطلوبی ندارد و باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.

وی تاکید کرد: بهبود زیرساخت‌های گردشگری به ویژه در بخش هتل‌سازی نیازمند حضور قدرتمند شرکت‌های خصوصی است و دولت نیز در این زمینه از بخش خصوصی حمایت می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار