مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش جهان خبر داد:
تابناک: مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش جهان گفت: عمده پروژه های مسکونی این شرکت در بافت محروم و محلاتی است که اقشار کم درآمد زندگی می‌کنند که به دلیل اعمال تسهیلات ویژه متناسب با قدرت خرید مردم، ۸۰ درصد واحدهای مسکونی را پیش فروش کردیم.
کد خبر: ۲۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 20 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، مهدی شیخ سجادیه صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: وجود آمار مستند از آپارتمان‌های خالی در تهران سبب شده که دولتمردان و مسئولان تصمیم‌های کلان در حوزه رکود مسکن را فقط برای شهر تهران بگیرند.

وی با بیان اینکه نبود آمار مستند از وضعیت آپارتمان‌های خالی در اصفهان یک معضل و مشکل اساسی است، ادامه داد: در بسیاری از استان‌ها شاهد هماهنگی بین سازمانی و دستگاهی برای خانه دار کردن اقشار کم درآمد و متوسط هستیم و این در حالی است که در استان اصفهان تاکنون چنین هماهنگی دیده نشده و رکود سنگینی را در بخش مسکن شاهدیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش جهان تاکید کرد: علی رغم رکود سنگینی که در حوزه مسکن در سطح استان اصفهان وجود دارد اما از ابتدای سال جاری شاهد افزایش قیمت مضاعف در مصالح ساختمانی و عوارض های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت عوامل زمینه ساز مسکن باعث افزایش قیمت مسکن می‌شود، ادامه داد: عمده پروژه های مسکونی این شرکت در بافت محروم و محلاتی است که اقشار کم درآمد زندگی می‌کنند که به دلیل اعمال تسهیلات ویژه متناسب با قدرت خرید مردم، ۸۰ درصد واحدهای مسکونی را پیش فروش کردیم.

شیخ سجادیه گفت: رکود نمی تواند جلوی افزایش قیمت مسکن را بگیرد.

وی اظهار داشت: امروز شاهدیم که عمر مفید ساختمان‌ها بین ۱۰ تا ۱۳ سال است و بعد تبدیل به نخاله‌های ساختمانی می‌شود که این یک آفت است و این در حالی است که در پروژه‌های مسکونی تلاش بسیاری در جهت مقاوم سازی واحدهای مسکونی صورت دادیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش جهان با اشاره به اینکه امروز ساختمان سازی در شرایطی که یاری و همدلی وجود ندارد، بسیار سخت است، گفت: یکی از اقدامات دیگر این شرکت انجام فعالیت‌های تجاری است که بزرگترین پروژه ما بازار طلا و جواهر عتیق است که در پروژه های مختلف تجاری بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم و بین سه تا چهار هزار نفر اشتغال زایی غیر مستقیم را ایجاد کردیم.

وی گفت: هدف عمده ما توسعه پایدار است و ما تلاش داریم به جای بقا و ماندن، برای توسعه و پیشرفت تلاش کنیم.

شیخ سجادیه بیان کرد: اجرایی کردن هر پروژه بزرگ سبب پیشرفت و توسعه آن محله و مکان می‌شود و از این رو ما اقدام به ساخت و ساز پروژه های عظیم مسکن در بافت محروم شهر اصفهان کردیم.

وی همچنین به راه اندازی خیریه ای برای کودکان کم شنوا و ناشنوا اشاره کرد و ادامه داد: در این خیریه هزینه عمل جراحی کاشت حلزون گوش کودکان تامین می شود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش جهان بیان کرد: رتبه اول معلویت‌ها را ناشنوایی دارد و این در حالی است که تنها با ۱۰ میلیون تومان یک کودک ناشنوا، شنوا می‌شود و می تواند همچون یک فرد عادی زندگی کند.این خبر را خبرگزاری مهر منتشر کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار