تابناک: امام جمعه خمینی شهر گفت: تجاوز عربستان به یمن زمینه فروپاشی و سقوط آل سعود می‌شود.
کد خبر: ۲۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 11 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس،حجت‌الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز خمینی‌شهر اظهار کرد: امروز با پول مسلمانان علیه مردم یمن و کشورهای دیگر جنایات می‌شود و سلاح‌های تجاوز به کشور یمن ارسال می‌شود و سران عربستان فقط ادعای اسلام و مسلمان بودن دارند و آن‌ها مسلمان نیستند.

وی اظهار کرد: طراح و عامل اصلی تجاوز به کشور یمن رژیم صهیونیستی و دولتمردان آمریکا هستند، آن‌ها از تجاوز به مسلمانان و جنگ علیه مسلمانان خشنود و راضی هستند.

امام‌جمعه خمینی‌شهر با اشاره به سخنان و مواضع مهم و حساس دیروز مقام معظم رهبری گفت: هیچ بهانه و دلیلی تجاوز عربستانبه یمن را توجیه نمی‌کند،امروز کشور یمن در شرایطی وجود دارد که فاقد یک دولت رسمی است، عملاً عربستان با مردم یمن وارد جنگ شده است.

وی ادامه داد: سران کشور عربستان مدعی پیروی از قرآن هستند ولی کودکان و مردم بی‌گناه یمن را به خاک و خون می‌کشد، دنیا و مجامع بین‌المللی باید از آن‌ها سئوال کنند چرا اجازه کمک‌رسانی و نجات جان کودکان و مردم گناه یمن را نمی‌دهید.

امام‌جمعه خمینی‌شهر گفت: امروز مردم یمن مورد تجاوز کشور عربستان قرار دارند و این عمل و رفتار با آیات و دستورات الهی در قرآن همخوانی و مطابقت ندارد.

وی افزود: سران کشور عربستان عوامل و دست‌نشانده‌های رژیم صهیونیستی هستند، سران کشور عربستان فاقد دین اسلام‌ هستند و مسلمان نیستند، ولی ادعای اسلام و مسلمان بودن را دارد.

رحیمی با بیان اینکه طراح و عامل اصلی تجاوز به کشور یمن رژیم صهیونیستی و دولتمردان آمریکا هستند گفت: آن‌ها از تجاوز به مسلمانان و جنگ علیه مسلمانان خشنود و راضی هستند.

وی خاطر نشان کرد: سران کشور عربستان مدعی‌اند تابع قرآن و دستورات الهی هستند، طبق نظر و دستور الهی در قرآن هیچ‌کس اجازه تجاوز و کشتار مردم بی‌گناه را ندارد، سران کشور عربستانفاقد دین اسلام‌اند مسلمان نیستند، ولی ادعای اسلام و مسلمان بودن را دارند.

امام جمعه خمینی شهر با تأکید بر اینکه باید تا این مرحله از تیم مذاکره‌ کننده تشکر کرد و گفت: مقاومت تیم هسته‌ای تا این مرحله جای تشکر را دارد، همه ما دغدغه‌های مشابه با مقام معظم رهبری را داریم و امضاء بیانیه نهایی باید با مراقبت و هوشیاری کامل و بدون هرگونه سوءاستفاده دشمنان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار