رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از شکایت علیه 2 واحد آلاینده و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 11 April 2016
یعقوب مریدزاده با اعلام این خبر گفت: متعاقب شناسایی واحدهای آلاینده و غیرمجاز در طی گشت و پایش های زیست محیطی تیم کارشناسی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد مشخص شد که یک واحد آلاینده با فعالیت بدون مجوز و غیرمجاز در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی و یک واحد بازیافت فلزات خطرناک موجبات آلایندگی محیط زیست، خاک، آب و هوا را در منطقه فراهم آورده است.

وی اظهار کرد: پس ازابلاغ اخطاریه زیست محیطی مبنی بر رعایت الزامات زیست محیطی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد افزود: به طور قطع تا زمانی که مشکلات زیست‌محیطی این دو واحد به طور کامل برطرف نشود، این اداره پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات)، مریدزاده در پایان اظهار کرد: با آغاز سال جدید، پایش زیست محیطی صنایع، صنوف آلاینده و مراکز خدماتی در حوزه استحفاظی شهرستان با دقت بیشتری آغاز شده است و این اداره در راستای اهداف سازمانی خود درصدد جلوگیری از تخریب وآلودگی محیط زیست و برخورد با واحدهای غیرمجاز و آلاینده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار