کد خبر: ۲۰۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 09 April 2016


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز گفت: با هدف ارائه خدمات بیشتر به جامعه ورزش سومین کلینیک پزشکی ورزشی این استان در سال ۹۵ راه اندازی خواهد شد.

اشکان اردیبهشت در گفتگو با مهر اظهار کرد: پیش از این مرکز شماره یک در مجموعه ورزشی شریعتی کرج و شعبه هشتگرد در شهرستان ساوجبلاغ فعال بوده است.

وی افزود: در صددیم در سال ۹۵ زمینه احداث سومین مرکز پزشکی ورزشی استان البرز را در کلانشهر کرج فراهم کنیم.

اردیبهشت با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی مرکز پزشکی ورزشی شریعتی کرج مانع بهره مندی خیلی از ورزشکاران و اقشار مختلف از خدمات آن است گفت: در نظر داریم مرکز شماره ۳ را در نقطه دیگری از شهر احداث کنیم.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با بیان اینکه به طور قطع کار اجرایی این مرکز در سال ۹۵ کلید خواهد خورد گفت: امیدوارم با حمایت های مسئولان استانی بتوانیم در کوتاه ترین زمان کلینیک جدید را احداث و راه اندازی کنیم.

وی در ادامه به اجرای پایلوت طرح جدید بیمه ورزشی در استان البرز اشاره کرد و گفت: در این طرح بیمه ورزشی از زمان صدور یک سال اعتبار خواهد داشت و محدود به پایان سال نخواهد شد.

اردیبهشت تصریح کرد: این اقدام پس از بررسی های مختلف و با تصمیم فدراسیون پزشکی ورزشی اتخاذ شده است و چند استان از جمله البرز آن را به شکل آزمایشی اجرا می کنند.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز به موضوع ورزشکاران بیمه شده سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان ورزشی در البرز به نسبت سال قبل آن رشد محسوسی نداشته است و این در حالی است که در بسیاری از استان ها شاهد کاهش بیمه شده ها بوده ایم.

وی در پایان افزود: برگزاری کلاس های توجیهی متعدد برای بالا بردن آگاهی مدیران باشگاه ها و مربیان یکی از نقاط قوت این هیئت ورزشی در سال ۹۴ بود و موجب شد البرز در جمع استان های موفق کشور از حیث آموزش قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار