در حاشیه خبرهای نصف جهان؛
تابناک: انتخابات اصفهان برگزار شد و شورای نگهبان در ارتباط با انتخابات در این حوزه نظراتی را مطرح کرد و وزارت کشور این مسائل را بررسی کرده و به زودی دیدگاهش را اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۲۰۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 29 March 2016

به گزارش تابناک اصفهان، همه آنچه که درخبرها تیتر می شود، تمام بخش مهم خبر نیست و در میان خبرها گاه مطالبی عنوان می شود که قابلیت پرداخت مجزا و تبدیل شدن به یک تیتر درشت را دارند.

آنچه قرار است در حاشیه خبرهای نصف جهان تابنک بدان بپردازد، از همین دست خبرهای گم شده در میانه خبرها است.

پیک نیک ها همچنان معضل چادر مسافران

مسئول کمیته ایمنی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تاکنون ۱۴۰۰ پیک نیک از سطح چادرها جمع آوری شده است.

 بهزاد بزرگزاد اظهار داشت: با وجود اینکه از بدو ورود مسافران به کمپ باغ فدک نکات ایمنی را بوسیله بروشورها، بنرها و هشدارهای صوتی اعلام می کنیم، باز هم شاهد بی احتیاطی برخی مسافران هستیم.

مسئول کمیته ایمنی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: جان ۳۵۰ نفر در این بازه زمانی از خطر گازگرفتگی نجات یافته است.

شعار دادن های این دولت بیش از دولت های گذشته بود

نماینده مردم فریدن مطرح کرد: آمار و شعار دادن در موضوعات اشتغال، عبور از رکود و رونق اقتصادی بیشتر از دولت‌های گذشته است و مسئولان واقعیت‌های ملموس در جامعه را در نظر ندارند در حالی که باید واقع‌گرایانه به موضوع نگاه کرد.

اسفنانی با اشاره به این موضوع که اگر اشتغال در کشور ایجادشده است باید آن را در بین مردم حس کنیم و روز به‌ روز از آمار بیکاری ما کم شود، عنوان کرد: مسئولان باید بتوانند فضا را به سمتی هدایت کنند که بهبود وضعیت نمود عینی پیدا کند.

بادیگارد از من سالوادر نیستم عقب ماند

مصطفی حسینی با اشاره به وضعیت فروش فیلم‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به اکران فیلم‌هایی مانند «بادیگارد» آخرین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا، «کوچه بی‌نام» به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی و «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی سطح استقبال بسیار خوب بوده است.

علت ابطال آرء مینو خالقی به وی اعلام شده است
 
محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در حاشیه مراسم ختم والده همسر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران،در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت یکی از کاندیداهای مجلس دهم در اصفهان، ادامه داد: انتخابات اصفهان برگزار شد و شورای نگهبان در ارتباط با انتخابات در این حوزه نظراتی را مطرح کرد و وزارت کشور این مسائل را بررسی کرده و به زودی دیدگاهش را اعلام خواهد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: نظر شورای نگهبان و حوزه سیاسی وزارت کشور در ارتباطات با انتخابات اصفهان از منظر حقوقی متفاوت است؛ شورای نگهبان علت ابطال آرای خانم خالقی را به وی اعلام کرده و همان‌گونه که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده، برای چهار حوزه در استان اصفهان بازرس فرستادند و در یک حوزه نیز بازشماری آراء صورت گرفته و در حال حاضر نیز مشغول رسیدگی به شکایت‌ها هستند.

مقیمی با تأکید بر اینکه وزارت کشور به عنوان برگزارکننده انتخابات و نیز هیئت‌های اجرایی و نظارت سلامت انتخابات را تأیید می‌کنند، افزود: ما نظرمان را در این باره به شورای نگهبان ارسال کرده‌ایم و تا امروز نیز تأییدیه 202 حوزه انتخابیه مجلس از سوی شورای نگهبان به ما اعلام شده و 5 حوزه باقیمانده نیز در روزهای آینده تعیین تکلیف خواهد شد که این منوط به زمان تشکیل جلسه شورای نگهبان است.وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زمان تأیید صلاحیت نامزدها در قانون مشخص نیست و پس از برگزاری انتخابات امکان بررسی صلاحیت‌ها وجود دارد یا خیر؟ گفت: زمان تأیید صلاحیت‌ها در قانون مشخص است؛ وظیفه قانونی وزارت کشور برگزاری و اجرای انتخابات است و وظیفه شورای نگهبان نظارت بر حسن اجرای انتخابات است که آنها نیز در حال انجام وظیفه‌شان هستند.این خبر در تسنیم منتشر شده است.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار