استاندار اصفهان در نشست خبری مطرح کرد:
تابناک: استاندار اصفهان از اعتراض نفر سوم به نامه شورای نگهبان مبنی بر رد صلاحیت وی خبر داد و گفت: من هم اعتراض را به وزیر کشور منتقل کردم که با این وجود نفر سوم به دنبال پیگیری این موضوع است.
کد خبر: ۲۰۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 23 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، استاندار اصفهان پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران، به داغ ترین موضوع این روزهای اصفهان یعنی نتایج انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان پرداخت و از ابطال آراء نفر سوم در میان منتخبان اصفهان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به صحت انتخابات در 15 حوزه اصلی و 35 حوزه فرعی در استان اصفهان، گفت: در دو حوزه سمیرم و شهرضا انتخابات به دور دوم کشیده شده که انتخابات در این حوزه ها در دهم اردیبهشت برگزار می شود.

زرگرپور با بیان اینکه صحت آراء منتخبان، اول، دوم، چهارم و پنجم از حوزه اصفهان مورد تایید قرار گرفته است، افزود: این تاییدیه براساس ابلاغیه شورای نگهبان بوده است.

وی در ادامه گفت: با این احتساب انتخابات اصفهان به مرحله میان دوره ای منتقل شد.

استاندار اصفهان از اعتراض نفر سوم به نامه شورای نگهبان مبنی بر رد صلاحیت وی خبر داد و گفت: من هم اعتراض را به وزیر کشور منتقل کردم که با این وجود نفر سوم به دنبال پیگیری این موضوع است که اگر اعتراض وی به نتیجه نرسد بنده پیشنهاد داده ام نفر ششم به جای سوم به مجلس برود.

وی افزود: هرچند رای نفر ششم از یک چهارم آراء بیشتر است اما در این زمینه فصل الخطاب تصمیم شورای نگهبان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار