جو سرما روی سر نصف جهان؛
تابناک: از دقایقی پیش تگرگ بهاری از آسمان اصفهان شروع به باریدن گرفت و بارشها در غرب استان اصفهان هم همچنان به صورت باران ادامه دارد.
کد خبر: ۲۰۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 22 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، شرایط جوی اصفهان که از روز گذشته حال و هوای بهاری پیدا کرده است امروز با بارش تگرگ در شهر اصفهان به اوج تحولات جوی خود رسید.

از دقایقی پیش تگرگ بهاری از آسمان اصفهان شروع به باریدن گرفت و بارشها در غرب استان اصفهان هم همچنان به صورت باران ادامه دارد.

حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس هواشناسی پیرامون وضعیت جوی این استان اظهار داشت: آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیا‌ن‌گر فعالیت سامانه بارش‌زا طی امروز تا اواسط فردا بر روی استان به ویژه در مناطق شمال و غرب است.

وی افزود: از این رو بارش‌های رگباری گاهی اوقات باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ دمای هوا نیز طی 24 ساعت آینده کاهش پیدا خواهد کرد.

کارشناس هواشناسی اذعان کرد: پیش‌بینی شهر اصفهان نیز نیمه ابری و در برخی ساعات ابری به همراه وزش باد نسبتا شدید و در برخی ساعات بارش رگباری گزارش می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق غربی استان نیز احتمال بارش برف به ویژه در ارتفاعات بالاست و دما اصفهان نیز حداقل 4 و حداکثر 16 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

علی‌عسگری خاطر نشان کرد: حداکثر دما در استان خور و بیابانک با 20 درجه و حداقل دما در استان بوئین میاندشت و فریدونشهر با یک درجه زیر صفر گزارش شده است.

وی به مسافران نورزی نیز توصیه کرد: برای امشب کاهش محسوس دما را داریم و در ارتفاعات احتمال صاعقه وجود دارد؛ همچنین احتمال بارندگی نیز در شهر اصفهان هست.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار