شهردار بسطام:
به گزارش تابناک سمنان،شهردار بسطام با بیان اینکه غرس نهال در هفته درختکاری پایان کار نیست و درختان به مراقبت نیازمند هستند، گفت: ۹۰درصد درختان غرس شده توسط این سازمان در سال گذشته به ثمر نشسته است.
کد خبر: ۱۹۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 06 March 2016

علی یعقوبیان در گفتگویی، ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، ضمن تاکید بر اهمیت نگهداری درختان در طول سال به عنوان ریه های شهر و تصفیه کننده هوای پیرامون، ابراز داشت: این روزها کسی نیست که از اهمیت وجود درخت در جوامع شهری بی اطلاع باشد و این نقش مهم درخت و فضای سبز در جامعه سبب می شود تا غرس درخت از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: در سال گذشته ۱۵هزار قلمه چنار در بخش بسطام غرس شده که حدود ۹ هزار قلمه آن به بار نشسته است که این امر، نوید روزهای سبز برای این شهرنمونه گردشگری را می دهد که به درختان زیبا و پایدار معروف است.

قلمستان بسطام توسعه می یابد

شهردار بسطام با اشاره به احیا و توسعه طرح قلمستان این شهر، گفت: در سال جاری۲۰ هزار قلمه در بسطام غرس خواهد شد که این رویداد کم نظیر، در راستای پروژه احیاء و توسعه قلمستان این شهر توسط شهرداری و شورای شهر صورت می پذیرد.

یعقوبیان با اشاره به ضرورت مدیریت بحران کمبود آب در کشور و به ویژه شهرستان شاهرود، تصریح کرد: دو اقدام مناسب در شهرداری بسطام برای حفظ و حراست فضای سبز با توجه به کمبود آب در منطقه صورت پذیرفته که حفر دو حلقه چاه برای تهیه۷۰درصد آب مصرفی فضای سبز از آب خام و توسعه آبیاری تحت فشار فضای سبز به طول ۱۱ هزار متر از جمله این اقدامات هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار