علی نکویی:
تابناک: رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره حسنات گفت: هدف این جشنواره ترویج سنت احسان و نیکوکاری است و بهترین نمونه احسان و نیکوکاری شهدا هستند که از جان خود برای دفاع از میهن گذشتند.
کد خبر: ۱۹۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 01 March 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار ستاد خبری پنجمین جشنواره فیلم ملی کوتاه حسنات سید علی نکویی پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه حسنات در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: هدف جشنواره حسنات ترویج سنت احسان و نیکوکاری است و در این میان بهترین نمونه احسان را شهدا با نثار جان خود برای دفاع از میهن انجام دادند.

 وی افزود: ما نیز امروز برای ارج نهادن به ایثار و فداکاری شهدا و الگو قرار دادن آنها در راه زندگی جشنواره حسنات را از جوار مزار شهدا آغاز کردیم.

 رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره حسنات با بیان اینکه راه برای رشد جوانان این مرز و بوم بسیار گسترده است، تاکید کرد: جوانان ایرانی باید با وقوف به ارزش‌های واقعی ذات وجودی خود هدف والایی را برای زندگی برگزینند و در راه اعتلای اهداف خود تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

 وی توجه به راه و هدف شهدا را برترین الگو برای جوانان برشمرد و گفت: در زندگی شهدا می‌توان فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی متعدد را جست‌و‌جو کرد که بهترین نمونه احسان و نیکوکاری در همه زمان‌ها محسوب می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار