کد خبر: ۱۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 04 April 2015
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اقامت ۱۰ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۵۵۸ نفر نوروز امسال در استان مازندران خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهران حسنی ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: روزانه به طور میانگین بین 405 هزار تا 600 هزار نفر شب در مازندران اقامت داشتند.
وی افزود: 5 هزار و 587 مورد بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات جهانگردی در ایام نوروز صورت گرفته است.
جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه 172 مورد تشویق تاسیسات گردشگری و اقامتی در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: 248 مورد تذکر و اخطار کتبی به این تاسیسات گردشگری داده شد.
حسنی با بیان اینکه 83 هزار و 201 لیتر بنزین معمولی و سوپر و 22 هزار و 13 لیتر نفت گاز در استان توزیع شده است، افزود: 12 هزار کیلوگرم گاز سی ان جی در استان توزیع شده است.
وی با اعلام اینکه هزار و 742 مورد بازسازی گاردیل صورت گرفته است، گفت: دو هزار و 408 مورد علائم و تجهیزات ایمنی در این ایام در استان نصب شده است.
معاون گردشگری مازندران از پذیرش هزار و 681 تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس استان خبر داد و گفت: 20 مکان غیربهداشتی در این ایام در استان تعطیل شده است.
وی به برگزاری 590 مراسم مذهبی ایام فاطمیه امسال در استان اشاره کرد و افزود: 29 کنسرت موسیقی و 22نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی در استان برگزار شده است.
حسنی با بیان اینکه دو میلیون و 172 هزار و 285 نفر از موزه‌های استان در نوروز امسال انجام شده است، گفت: 458 هزار و 305 نفر در این ایام از اماکن تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند.
وی با تقدیر از تلاش رسانه‌های مجازی خصوصا خبرگزاری‌های استان به واسطه پوشش مطلوب اخبار نوروزی، گفت: دو هزار و 100 خبر در این ایام از طریق خبرگزاری‌ها و سایت‌‌های خبری استان منتشر شده است.
ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که از 25 اسفند 93 فعالیت خود را آغاز کرده، ظهر امروز به کار خود در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران پایان داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار