عضو شورای ‌شهر اصفهان:
تابناک: عضو شورای ‌شهر اصفهان گفت: در نوروز ۹۴، ۱۰ هزار واحد مسکونی با تمام تجهیزات در اختیار مسافران قرار گرفته که این منازل از نظر امکانات با هیچ شهری قابل مقایسه نبود.
کد خبر: ۱۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 04 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رسول جهانگیری ظهر امروز در نخستین جلسه علنی شورای ‌شهر اصفهان، با اشاره به ستاد تسهیلات سفر اظهار داشت: شهرداری اصفهان هر سال شرایط را برای پذیرش میهمانان بیش از گذشته فراهم کرده و اگر این فعالیت‌ها زیر نظر سازمان گردشگری شهرداری اصفهان پیگیری شود بهتر از گذشته می‌توان بحث گردشگری را در اصفهان سازمان‌دهی کرد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز در طول شبانه‌روز 150 هزار نفر در اصفهان اسکان داده شدند، تصریح کرد: اگر از ظرفیت ادارات، اصناف، بازاریان و آموزش و پرورش استفاده شود می‌توان توسعه خدمات گردشگری را ارتقا داده و با توسعه گردشگری شرایط بهتری از نظر اقتصادی برای استان اصفهان رقم زد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: شهرداری با ایجاد ستاد تسهیلات سفر در ابتدای ورودی شهر سبب کنترل ترافیک و هدایت رانندگان به مسیرهای مورد نظر شده و هر سال بیش از سال‌های قبل شرایط را برای پذیرش مسافر فراهم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت استان اصفهان از نظر صنعتی اشباع شده و این استان دیگر قادر به بارگذاری جدید صنعتی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوا و کمبود بارش‌ها امکان کشت و زرع نیز در اصفهان مانند گذشته وجود نداشته و بنابراین بهترین راه برای توسعه اشتغال استان توسعه صنعت گردشگری به خصوص در منطقه شرق اصفهان است.

جهانگیری با بیان اینکه ساخت هتل نزدیک به 6 تا 7 سال زمان می‌برد، گفت: در نوروز 94، 10 هزار واحد مسکونی مبله با کلیه تجهیزات در اختیار مسافران قرار گرفت که این منازل از نظر امکانات با هیچ شهری قابل مقایسه نبوده و این واحدها زیر نظر دادگستری، پلیس امنیت و اتحادیه اصناف فعالیت می‌کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار