ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اصفهان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور و هیات دولت، مردم را به شرکت در مراسم استقبال از رئیس جمهوری دعوت کردند.
کد خبر: ۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان، نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و موفقیت اخیر حزب آلله لبنان در به هلاکت رساندن چند نظامی رژیم صهیونیستی از جمله محورهای سخنان خطیبان جمعه شهرستان های اصفهان بود.

---------------

« امام جمعه اصفهان »

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان احترام به دولت را احترام به نظام دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ احترام به دولت، احترام به نظام است.

آیت الله « سید یوسف طباطبایی نژاد »، افزود: همانگونه که پای نظام می ایستیم از همه دست اندکاران نظام و دولتمردان نیز حمایت می کنیم، مگر آنکه انحراف داشته باشند.

وی افزود: مسوولان و دست اندرکاران تا زمانیکه در خط رهبری حرکت می کنند مورد احترام و اعتماد مردم قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه 15 و 16 بهمن، مردم اصفهان میزبان رئیس جمهوری و هیات دولت می باشند، افزود: روز 15 بهمن رئیس جمهوری در میدان امام (ره ) اصفهان با مردم سخن می گوید.

وی مردم اصفهان را به شرکت در مراسم استقبال از رئیس جمهوری و سخنرانی وی که در میدان امام (ره) برگزار خواهد شد، دعوت کرد و گفت: استاندار اصفهان خواسته های مردم این استان را جمع آوری کرده و درباره مشکلات استان بویژه کمبود آب با رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت گفت و گو خواهد کرد.

------

« امام جمعه موقت کاشان »

حجت الاسلام والمسلمین « محمدرضا اسلامی تبار » با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: درحالی که دشمنان دین را افیون ملت ها می دانستند، انقلاب اسلامی بر پایه توحید بوجود آمد تا عامل رشد و تکامل یک ملت باشد.

--------------

«امام جمعه موقت آران و بیدگل»

حجت الاسلام والمسلمین «علی روحانی» اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره توطئه های مختلف استکبار جهانی را در سایه رهبری امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب خنثی کرده است.

وی افزود: تحمیل جنگ هشت ساله، حمله آمریکا به طبس، حمایت از صدام، تحریم و توطئه علیه نظام اسلامی تنها بخشی از اقدامات استکبار علیه نظام اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برغم تحمیل تحریم ها علیه ایران اسلامی، نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند و اکنون سعی دارند با کارشکنی در مذاکرات هسته ای ایران را به زانو درآورند.

-----------------

« امام جمعه فریدونشهر »

امام جمعه فریدونشهر ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان، سرشار از خیر و برکت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین « اباصلت غفاری » با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان، افزود: دولت باید با صبر و حوصله مشکلات و تنگناهای استان را بررسی و برای برطرف شدن مشکلات مناطق محروم تلاش کند.

وی افزود: دولت باید برای اجرای عدالت تلاش نماید و مشکلات اولویت بندی شوند تا مناطق کمتر برخوردار از امکانات بیشتری برخوردار شوند.

---------------

« امام جمعه برخوار »

حجت الاسلام و المسلمین « مسعود سرافراز » به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان نیز در هفته آینده اشاره کرد و گفت : به یقین سفر رئیس جمهوری به استان برای رفع مشکلات مختلف استان موثر است و امیدواریم که هیات دولت نگاه ویژه ای به رفع کمبودها و کاستی های استان اصفهان داشته باشد.

---------------

« امام جمعه گلپایگان »

حجت الاسلام والمسلمین « محمدرضا اسماعیلی » با اشاره به سفر استانی رئیس جمهوری به اصفهان در 15 بهمن گفت: در پی این سفر، با تدبیر و پیگیری مسوولان و اعلام نیازها و مشکلات، مردم این شهرستان از خدمات دولت تدبیر و امید بهره مند خواهند شد.

وی مردم را به شرکت در مراسم استقبال از رئیس جمهوری فراخواند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه برخی از مشکلات و نیازهای شهرستان پیش از این به دولتمردان اعلام شده است، گفت: تامین اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام، توجه به فعالیت های بخش های مختلف برای توسعه و آبادانی و تکمیل مصلای نماز جمعه این شهر از خواسته های مردم گلپایگان است.

---------------

« امام جمعه موقت خوربیابانک »

حجت الاسلام و المسلمین « سیدعلی آل داود » گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) موج گسترده ای از اعتراضات مسلمانان را در پی داشت و از همه مهمتر واکنش تاریخی رهبر معظم انقلاب نسبت به این جریان بود.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا گفت: این نامه احیای سنت رسول الله (ص) است که رهبری با عبارات روشنی جوانان اروپا را به اسلام و شناخت این دین رحمانی دعوت کردند.

---------------

« امام جمعه نایین »

حجت الاسلام و المسلمین « سید علی سجادی » با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی بر برگزاری هر چه باشکوهتر جشن های انقلاب و دهه فجر تاکید کرد.

---------------

« امام جمعه زرین شهر »

حجت الاسلام و المسلمین « قاسم باقریان » گفت: جواب قاطع حزب الله لبنان بار دیگر پوچی و توخالی بودن قدرت صهیونیست ها را اثبات کرد.

وی در خطبه های نماز جمعه زرین شهر افزود: به لطف خدا و همت جوانان انقلابی در آن سوی مرزها بار دیگر پوچی و توخالی بودن قدرت صهیونیست ها به دنیا ثابت شد.

--------------

« امام جمعه بادرود»

حجت الاسلام و السلمین « علیرضا قاسمی» سفر هیات دولت به استان اصفهان را فرصت ارزشمندی برای بیان مطالبات مردم بادرود دانست و گفت: سفر یکی از اعضای هیات دولت به شهرستان نطنز فرصت ارزشمندی برای بیان مطالبات مردم بادرود است.

وی افزود: انتظار می رود مردم ولایتمدار استان اصفهان با استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور در مرکز استان، موجبات عزت، عظمت و اقتدار دولت و ملت را فراهم آورند.

وی افزود: در جلساتی که در این هفته تشکیل خواهد شد تمام مسائل، مشکلات و مطالبات به حق مردم بخش جمع بندی می شود و به اطلاع رئیس جمهور و همچنین به اطلاع وزیر محترمی که به بخش سفر خواهد کرد خواهیم رساند.

-----------

« امام جمعه فریدن »

حجت الاسلام و المسلمین « اسماعیل سیاوشی » با اشاره به سفر اعضای کابینه دولت یازدهم به استان اصفهان، افزود: مردم و مسئولان استان باید مشکلات این منطقه را در این سفر به هیات دولت منعکس کنند

----------------

« امام جمعه تیران »

حجت الاسلام و المسلمین « علیرضا طاحونی » گفت: در آستانه سفر رئیس جمهوری به اصفهان، مسئولان استان تلاش کرده اند تا مشکلات شهرستان محروم تیران و کرون را به رئیس جمهور منتقل کنند.

----------------

« امام جمعه فلاورجان »

حجت الاسلام و المسلمین « محمد قدوسی » با اشاره به سفر رئیس جمهوری به اصفهان گفت: لازم است در سفر اعضای هیات دولت به این شهرستان، مشکلات بخش کشاورزی، تجهیز بیمارستان کلیشاد و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) و احداث زیرگذر اتوبان ذوب آهن مطرح شود.

----------------

« امام جمعه شهرضا »

حجت الاسلام و المسلمین « سیف الله یعقوبی » با اشاره به سفر هفته آینده هیات دولت به استان اصفهان بمنظور رسیدگی به مشکلات شهرستان های استان اصفهان گفت: اجرای کامل پروژه فاضلاب شهری و بهبود وضعیت ترافیک درون شهری به عنوان دو مطالبه مهم مردم شهرضا باید مد نظر دولتمردان قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار