استاندار اصفهان پس از تماشای فیلم "بادیگارد":
تابناک اصفهان: جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر امسال "بادیگارد" نام دارد؛ فیلمی که در همین چند روز پس از اکران حواشی متعددی را به همراه داشته و حسابی بر سر زبان ها افتاده است.
کد خبر: ۱۷۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۱ 11 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر امسال "بادیگارد" نام دارد؛ فیلمی که در همین چند روز پس از اکران حواشی متعددی را به همراه داشته و حسابی بر سر زبان ها افتاده است.

این اثر شب گذشته در اصفهان اکران شد و رسول زرگرپور، استاندار اصفهان به همراه حجت الاسلام ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان برای تماشای این فیلم به سینما سپاهان آمدند.

حضور زرگرپور در سالن سینما، آن هم برای تماشای فیلم حاتمی کیا خالی از نکاتی نبود ؛ از خالی کردن و پر کردن دوباره ردیف جلوی استاندار و همراهان تا حضور یک بازیگر در کنار او، همه شعاعی از این نکات بود.

اما نکته جالب تر پاسخ زرگرپور پس از این فیلم به سوال تابناک بود؛ وقتی خبرنگار ما در سوالی از استاندار پرسید که شما تیم حفاظتی خود را "بادیگارد" عنوان می کنید یا "محافظ"؟! وی در پاسخی متفاوت گفت من آن ها را برادر خطاب می کنم.

وی همچنین درباره کیفیت فیلم و دلیل حضور برای این فیلم عنوان کرد: فیلم از نظر یک مخاطب، فیلم خوبی بود و من چون مهندسم و تخصص خاصی در زمینه هنر ندارم فقط به عنوان یک مخاطب می توانم بگویم که فیلم خوبی بود!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار