کد خبر: ۱۷۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸ 11 February 2016
تابناک: سرپرست هیئت ورزش‌های بومی‌ ـ‌ محلی گیلان از معرفی فردین معصومی به عنوان مسئول انجمن کشتی‌ گیله‌مردی کشور خبر داد و گفت: پس از دهه مبارک فجر مراسم معارفه پهلوان فردین معصومی در این انجمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، قدیر سعیدی‌خواه عصر امروز در جریان برگزاری جشنواره بومی‌ ـ‌ محلی این شهرستان با تبریک ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در این ایام حدود 50 برنامه ورزش‌های بومی‌ ـ‌ محلی در گیلان برگزار شده است.

وی برگزاری جشنواره و کشتی‌گیله‌مردی را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها در شهرستان‌های مختلف گیلان در دهه مبارک فجر برگزار شده است.

سرپرست هیئت ورزش‌های بومی‌ ـ‌ محلی گیلان گفت: امروز جشنواره بومی‌ـ‌محلی در تالش، شاندرمن ماسال و آستانه‌اشرفیه مسابقه طناب‌کشی برگزار شده است.

وی به آمار بیمه‌شدگان ورزشی‌های بومی‌ ـ‌ محلی اشاره کرد و یادآور شد: در سال 83 تعداد هفت هزار و 900 نفر بیمه در رشته ورزش‌های بومی‌ ـ‌ محلی بیمه بودند و امسال پیش‌بینی ما وجود 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته است که آمار دقیق آن پایان سال جاری اعلام می‌شود.

سعیدی‌خواه برگزاری جشنواره ماهیگیری در فومن را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در تمام شهرستان‌ها برگزاری جشنواره‌ها با استقبال بسیار خوب روستائیان مواجه شده است.

وی از معرفی فردین معصومی به عنوان مسئول انجمن کشتی‌ گیله‌مردی کشور خبر داد و گفت: حکم معصومی صادر شده و پس از دهه مبارک فجر مراسم معارفه وی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا کشتی گیله‌مردی تبدیل به انجمن شود و موافقت فدراسیون نیز گرفته شده و همین منظور بهترین و فنی‌ترین کشتی‌گیر گیلان یعنی پهلوان فردین معصومی به عنوان مسئول این انجمن معرفی می‌شود.

به گفته وی، معصومی با اساسنامه جدید کشتی گیله‌مردی را در استان‌های گیلان و مازندران و به تدریج در دیگر استان‌های کشور سازماندهی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار