مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در هفته نخست نوروز 94، در مقایسه با سال گذشته 10 درصد کاهش حوادث خانگی و ترافیکی در اصفهان رخ داده است.
کد خبر: ۱۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 29 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غفور راستین امروز با اشاره به وضعیت امدادرسانی در هفته نخست ایام نوروز اظهار کرد: امداد‌خواهی حوادث خانگی و ترافیکی در هفته نخست نوروز جاری کاهش 10 درصدی داشته است.

وی با اشاره به طرح ایام نوروزی از 25 اسفند ماه گذشته تا 15 فروردین ماه جاری افزود: 3 هزار و 800 ماموریت در10روز نخست از 25 اسفند ماه گذشته تاکنون صورت گرفته است که نسبت به سال گذشته که 4 هزار و 500 ماموریت بوده، کاهش داشته است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: از 3 هزار و 800 مورد ماموریت انجام شده یک‌هزار و 300 مورد ماموریت ترافیکی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 110 پایگاه اورژانس در حوزه شهری و جاده‌ای داشته‌ایم، ادامه داد: در ایام نوروز نیز اورژانس هوایی فعال و در حالت آماده‌باش است.

راستین گفت: چهار مورد پرواز هوایی در ایام نوروز صورت گرفت که دو مورد این ماموریت‌ها انتقال مصدومان به بیمارستان بوده است.

وی با بیان اینکه مجموعه بیمارستان‌ها فعال هستند، افزود: 53 بیمارستان فعال، 83 داروخانه فعال شبانه‌روزی، 6کلینیک تخصصی و 13 دندان‌پزشکی شبانه‌روزی با حدود 120 تیم دونفره ناظر رئیس دانشگاه و معاون در ایام نوروز فعال هستند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در پایان گفت:حوزه مدیران درمان بهداشت و غذا و دارو، کارشناسان ناظر در حوزه غذا و دارو و بهداشت و درمان نیز در این ایام فعال بوده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار