تابناک: به دنبال انتشار خبری مبنی بر ریزش زمین در خیابان شمس‌آبادی اصفهان برای سومین بار، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، این خبر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 27 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، شامگاه روز پنج‌شنبه، ششم فروردین ماه جاری، با انتشار پیامی مبنی بر سومین ریزش زمین در خیابان شمس‌آبادی اصفهان، در فضاهای مجازی اعلام شد که تا اطلاع ثانوی از این خیابان تردد نکنید.

متن پیام به شرح زیر است:

" خبر فوری

خیابان شمس آبادی اصفهان برای سومین بار فرو ریخت. عمق ریزش ۱۵، ۱۱ و ۲۰ متر بوده است.
تا اطلاع ثانوی از این خیابان عبور نکنید. علت ریزش هنوز مشخص نیست. برخی مترو و برخی پایین رفتن آبهای زیر زمینی را دلیل ریزش آن می دانند.
لطفا اطلاع رسانی نمایید."

به دنبال انتشار این مطلب در فضاهای مجازی، خبرنگار ایمنا با مسعود عنایت‌زاده، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تماس گرفت.

وی ضمن تکذیب این خبر، گفت: اخیرا یک مورد نشست زمین در خیابان شمس‌آبادی اصفهان به فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اعلام شده است که این موضوع مربوط به حدود ۲۰ روز پیش است و پس از آن، حادثه‌ی مشابه دیگری در این خیابان نداشته‌ایم.

عنایت‌زاده افزود: پس از اعلام گزارش نشست مذکور، هماهنگی‌های لازم با شهرداری اصفهان صورت گرفت و محدوده نشست، بسته شد و ممکن است این محدوده توسط شهرداری، تحت عملیات خاصی همچون گود کردن زمین و تعمیرات لازم، قرار گرفته باشد.

گفتنی است، در همین رابطه، یکی از مطلعین به خبرنگار ایمنا اعلام کرد که کارکنان آبفای اصفهان، وقوع یک نشست جزئی را در روز پنج‌شنبه ۶ فروردین ماه جاری در خیابان شمس‌آبادی تایید کرده و از انجام اقدامات لازم برای رفع آن توسط پرسنل آب و فاضلاب خبر داده اند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار