رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان خبر داد:
تابناک: رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان گفت: در تعطیلات نخست نوروزی از تمام ظرفیت‌های خانه‌های استیجاری توسط مسافران و گردشگران نوروزی استفاده شد.
کد خبر: ۱۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 26 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رسول جهانگیری با اشاره به اقامت مسافران نوروزی در منازل استیجاری نوروزی اظهار داشت: استفده از خانه‌های استیجاری نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده زیرا هم ساماندهی بیشتری شده وندگی وجود داشته استفاده از خانه‌ با توجه به اینکه شرایط جوی و آب و هوا به گونه‌ای بوده که ابری و بارندگی بوده، استقبال از خانه‌های استیجاری بیشتر بود.

وی افزود: در کل بین 60 تا 70 درصد خانه‌ها در اوج زمان کاری اشغال شده و شبی نبوده که این واحد ها توسط مهمان‌ها اجاره داده نشود.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان بیان کرد: اگر بخواهیم یک برآورد داشته باشیم باید گفت به صورت تقریبی و به صورت متوسط 10 هزار واحد مسکونی که د رنظر گرفته شده در نیمه نخست تعطیلات توسط مسافران اجاره شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: اتحادیه مشاورین املاک در مدت تعطیلات نوروزی از افزایش قیمت جلوگیری کرده و بر واحدها نظارت جدی دارد.

وی گفت: منازل استیجاری به گونه‌ای مهیا شده که تمامی امکانات اقامتی لازم برای مسافران را دارد و هر ساله به امکانات اقامتی خود می‌افزاید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار