سرهنگ رضایی:
تابناک: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: برخورد با تخلفات امسال نسبت به سال گذشته بیشتر شده است به طوری که ۳۰۰ خودرو را تاکنون متوقف کردیم.
کد خبر: ۱۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 25 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: تعداد کشته‌ها با آغاز سفرهای نوروز تاکنون ۱۸ نفر و تعداد مصدومین به یکصد نفر رسیده است.

وی بیان داشت: برخورد با تخلفات امسال نسبت به سال گذشته بیشتر شده است به طوری که ۳۰۰ خودرو را تاکنون متوقف کردیم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: این در حالی است که میزان جریمه ها کاهش یافته است.

وی بیشترین دلایل توقیف ماشین را سرعت بالا و سبقت غیر مجاز عنوان کرد و بیان داشت: هر خودرو به مدت سه روز توقیف می شود و اعمال جدی و سخت برخوردهای قانونی سبب شده که میزان تصادفات کاهش یابد.

رضایی دلیل دیگر کاهش فوتی ها و مصدومیت ها را رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان اعلام کرد و گفت: نزدیک به ۳۰ ایستگاه سلامت و امنیت در محورها و جاده های سطح استان اصفهان برپا کردیم و در حدود یکصد نفر نیروی پلیس را مستقر ساختیم.

وی با توصیه به رانندگان که طول سفر را نیز جزو سفر خود بدانند، ادامه داد: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی از رانندگان می‌‌خواهیم که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و نکات ایمنی را رعایت فرمایند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: امروز ترافیک در محورهایی از سمت تهران از مسیر اتوبان تهران به قم و کاشان، دلیجان و مورچه خورت در مسیر رفت و برگشت سنگین است.

وی همچنین ترافیک مسیر رفت و برگشت اصفهان به شیراز را سنگین اعلام کرد و بیان داشت: در محور اصفهان به سمت شهرکرد، در اتوبان ذوب آهن به شهرکرد ترافیک نسبتا سنگین است.

رضایی اضافه کرد: در مسیر شرقی هم از سمت نطنز ،کاشان، اردستان و نائین مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین است.

کارشناس پیش بینی وضعیت هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز در خصوص وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی در گفتگو با مهر گفت: از عصر چهارشنبه تا روز جمعه با بارش های رگباری بهاری در سطح استان روبرو هستیم.

نوید حاج بابایی گفت: در مناطق مستعد و ارتفاعات شمال و غرب استان با تشدید رگبارها مواجهیم که شدت رگبارها و بارش ها عمدتا روز جمعه خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار