اندر اظهارات یک رئیس بانک؛
سیستم بانکی کشور تا جایی پیش رفته است که رئیس شعبه یک بانک دولتی به راحتی فریاد می‌‍زند که میانگین بانکی 10 میلیون تومانی داشته باش، بدون صف کار بانکی انجام بده .
کد خبر: ۱۶۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 16 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین، شوک آور ترین اتفاق برای این مردم زمانی است که حس کنند مسیر و اهداف انقلاب اسلامی در حال تغییر است و این تغییر تا جایی است که کارمندان دولتی به راحتی آن را فریاد می‌‍زنند.

در شرایطی که انقلاب اسلامی، با نام انقلاب مستضعفین نام گرفت و حضرت امام جمله به یاد ماندنی تنها آنهایی تا آخر خط هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف رو چشیده باشند، رئیس شعبه یک بانک دولتی به راحتی بین مردمی که غالب آنها نیز مستضعف هستند به راحتی فریاد می‌زند میانگین بانکی 10 میلیون تومانی داشته باش، بدون صف کار بانکی انجام بده .

صبح امروز، شنبه مردم در یکی از بانک‌های دولتی در خیابان امام خمینی(ره) قزوین وقتی به انجام امورات بدون نوبت برخی از مراجعین اعتراض کردند تنها یک جواب از رئیس بانک شنیدند و آن هم چیزی نبود جزء« میانگین بانکی 10 میلیون تومانی داشته باش، بدون صف کار بانکی انجام بده».

نام این بانک در نزد خبرگزاری تابناک قزوین محفوظ است اما سوال اینجاست که در کجای سیستم نوبت‌دهی این بانک دولتی این روند قرار داده شده است که هر کسی با وضع مالی مناسب‌تر، امکانات و خدمات بهتری خواهد گرفت.

در شرایطی که بانک‌ها همواره مورد انتقاد قرار گرفته و در سیستم بانکداری اسلامی آنها شک بوده ، کار را به جایی کشانده اند که رسماً رئیس یک شعبه اظهاراتی را بیان میکند که نه تنها با مشی انقلاب بلکه با مشی اسلام نیز همخوانی ندارد.
برچسب ها: بانک دولتی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
دوست عزیز سانسور در خبر خلاف عرف یک خبر نگار است لطفا کل داستان را توضیح دهید . من شاهد این ماجرا بودم داستان اینطور که شما تعریف کردید نبود مطالب دیگری نیز بین مشتری و رئیس بانک ردوبدل شد از جمله توهین مشتری به رئیس بانک که از نظر شما یه موضوع پیش پا افتاده و معمولی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار