امینی مطرح کرد:
تابناک: مدیر کل دفتر امور طیور و زنبورعسل وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر سیاست حمایتی دولت و جهاد کشاورزی بر اساس میزان توجه تولید کنندگان بر تولید مطابق با نیاز بازار است.
کد خبر: ۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶ 29 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حمید امینی شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان با اشاره به لزوم ارتباط صنعت با شرکت نمایشگاه‌ها اظهار داشت: ارتباط تولید با صنعت، تبادل اطلاعات فنی، نحوه استفاده بهینه از تجهیزات و چگونگی افزایش کمی و کیفی تولید در این نمایشگاه‌ها برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها می‌تواند در رقابت‌پذیری و رسیدن به توسعه پایدار نقش قابل توجهی داشته باشد، ادامه داد: در این راستا و با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در نمایشگاه‌ها مشاهده شده است می ‌توان صادرات محصولات کشاورزی را در دستور کار قرار داد.

مدیر کل دفتر امور طیور و زنبورعسل وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در حال حاضر سیاست جهاد کشاورزی در خصوص حمایت از تولید کنندگان محصولات دام و کشاورزی در راستای حمایت از تولید متناسب با سیاست نیاز بازار خواهد بود،‌افزود: تولید کنندگان باید توجه داشته باشند عدم توجه به نیاز بازار می تواند در آینده مشکلات زیادی را به بار آورد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر میزان پرت نهاده های دامی در کشور قابل توجه است،‌ بیان داشت: کاهش پرت نهاده‌ها در بخش طیور می‌تواند ۲۵ درصد تولید را افزایش دهد.

امینی با تاکید بر افزایش بهره‌وری بخش تولید و استفاده از تکنولوژی‌های روز در بخش دامپروری و کشاورزی اظهار داشت: زمان آن فرا‌رسیده که از تکیه بر درآمدهای نفتی خارج شده و بر روی درآمدهای ناشی از صنعت دام، طیور متمرکز شویم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار