کد خبر: ۱۵۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 07 January 2016

مهدی هژبری* - خبرگزاری خبرآنلاین :اين درست كه از فرهاد مجيدي بابت تكذيب آنچه واقعيت داشت، دلخوريم اما دليل ندارد حرف حق او را ناديده بگيريم. بعد از حمايت مهدي رحمتي از برنامه 90 و كمتر از 24 ساعت پس از آنكه كاپيتان استقلال از هواداران اين تيم خواست به قهر با برنامه عادل خاتمه دهند، فرهاد مجيدي هم با انتشار يك متن اينستاگرامي از استقلالي‌ها خواست از برنامه 90 حمايت كنند.

فرهاد كه معلوم است مخاطبش كيست و به كدام ناپاكي‌ها اشاره دارد، نوشت: «هواداران عزيز و دوست‌داشتني، صحنه فوتبال امروز ايران، ناپاكي‌ها و زشتي‌هايي را به خود مي‌بيند كه حضور عادل فردوسي‌پور در اين فضا غنيمت بزرگي محسوب مي‌شود. به عنوان برادر كوچك‌تر شما از همه هواداران استقلال تقاضا مي‌كنم اجازه ندهند شخصيت‌هايي مثل عادل و برنامه 90 با وجود انتقادهايي كه به آنها وارد است، تضعيف شوند. من به عنوان يك عضو خانواده بزرگ فوتبال ايران به صداقت و سلامت عادل ايمان دارم. اميدوارم استقلالي‌هاي عزيز به مانند گذشته جزو مخاطبان متشخص و باشعور برنامه 90 باشند.»

به نظر مي‌رسد بين درخواست سيدمهدي رحمتي و خواسته فرهاد مجيدي كه هر دو در فاصله كمتر از يك روز از عادل حمايت كردند، ارتباطي نهفته است و آنها مي‌خواهند با حمايت از عادل مانع قدرت گرفتن دوباره مافياي فوتبال شوند.

براي مبارزه با مافيا و رو كردن ناپاكي‌ها، فوتبال ايران به برنامه 90 نياز دارد و خبرورزشي هم در اين راه مثل گذشته كنار عادل و برنامه‌اش است.

خبرورزشي در تمام اين سال‌ها كوشيده روي نقاط تاريك و مبهم فوتبال ايران نور بيندازد چراكه در روشنايي نمي‌توان تخلف كرد، دسيسه چيد و بازي پشت پرده راه انداخت. اين رسالت خبرورزشي است و از آنجايي كه ما هم مثل رحمتي، مثل فرهاد مجيدي و مثل علي دايي و ديگران كه قبل از كاپيتان‌هاي امروز و ديروز استقلال از فردوسي‌پور حمايت كردند، عادل را از آلودگي، ناپاكي و زشتي‌هاي فوتبال «دور» مي‌بينيم، طرفداران استقلال را دعوت مي‌كنيم اگر احياناً تحت تأثير جرياني با عادل زاويه پيدا كردند، كدورت‌ها را كنار بگذارند.

خيلي‌ها دوست دارند در اين فوتبال نه برنامه 90 باشد، نه خبرورزشي و نه رسانه‌هاي حق‌گو تا دوباره تاريكي مطلق فضاي فوتبال را فرا بگيرد و آنها قدرتنمايي كنند، غافل از اينكه مردم واقعيت‌ها را مي‌دانند و مي‌بينند و اگرچه در جايگاه قضاوت ننشسته‌اند اما قدرت تشخيص بالايي دارند.

*معاون سردبیر خبرورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار