رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان اصفهان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس محموله کالای قاچاقی را به ارزش 3 میلیارد و 470 میلیون ریال کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 22 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستار خسروی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با استقرار در اتوبان ذوب‌آهن و ایست و بازرسی مقطعی با کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو مأموران با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات تعداد 3 هزار و 256 دستگاه انواع سرخ‌کن و مقدار 80 کیلوگرم لوازم‌یدکی دستگاه سرخ‌کن که فاقد مدارک مثبته گمرکی بود و به‌صورت قاچاق حمل می‌شد، کشف گردید.

وی ادامه داد: در این زمینه راننده اتوبوس که این محموله را از استان بوشهر بارگیری کرده و قصد انتقال آن به استان تهران را داشت، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی، قاچاق کالاهای خارجی بی‌کیفیت، غیرمجاز و غیربهداشتی را ضرر و زیانی بزرگ به محصولات و تولیدات داخلی و ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به‌ سلامت جامعه توصیف کرد و گفت: مأموران پلیس آگاهی در ایام نوروز هم همانند سایر ایام سال طرح‌های مقابله با قاچاق کالا را دنبال و با قاچاقچیان کالا با قاطعیت برخورد خواهند کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار