سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی در فضایی به وسعت هشت هزار و 500 متر مربع در نمایشگاه بین المللی اصفهان روز چهارشنبه آغازبه کار کرد.
کد خبر: ۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲ 28 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این نمایشگاه با مشارکت شرکتهایی از استانهای اصفهان، تهران، خراسان رضوی، البرز، فارس، کردستان، کرمان، گلستان و گیلان و نمایندگان فروش کشورهای ایتالیا، آلمان و چین برپا شد.

تولیدکنندگان انواع خوراک، افزودنی ها و مکمل های خوراکی دام و طیور، ماشین آلات، تجهیزات و ادوات، فعالان بخشهای مرغداری و دامپروری، داروهای دامپزشکی و لابراتوارها و تجهیزات دام و طیور، تأسیسات دامپروری، مرغداری، مراکز علمی و تحقیقاتی، ارگان ها و سازمان های دولتی و نشریات از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

109 مشارکت کننده، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته اند.

در این نمایشگاه فضای بیشتری نسبت به دوره های پیشین به بخش ماشین آلات اختصاص یافته است که نشان دهنده اهمیت توسعه تولیدات دام، طیور و آبزیان می باشد.

اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، کارشناسان اداره کل دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان و مدیران دو شرکت ایتالیایی در همایش های حاشیه ای این نمایشگاه به ارایه دانسته های خود می پردازند.

این نمایشگاه از هشتم بهمن ماه به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار