حجت‌الاسلام صادقی:
تابناک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: استان اصفهان دارای بیش از ۷۰۰ بقعه و امامزاده است که بیش از ۱۰ درصد آنها تاریخی و میراثی بوده و ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران خارجی دارد.
کد خبر: ۱۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷ 18 March 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت‌الاسلام رضا صادقی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده‌های استان اصفهان اظهار داشت: این طرح در نوروز ۹۴ در ۳۱۳ بقعه و امامزاده استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از امروز در امامزادگان استان اصفهان آغاز شده است، ادامه داد: ۳۱۳ مبلغ دینی نیز برای پاسخگویی به سوالات دینی گردشگران و زائران بقاع متبرکه اعزام شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در ۳۴ امامزاده استان اصفهان افزود: این خیمه‌ها در امامزادگان شاخص، مسجد جامع اصفهان و مسجد امام (ره) برپا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال نو در امامزادگان شاخص استان اصفهان ابراز داشت: همچنین مراسم ویژه سال تحویل با حضور مقامات استانی در امامزاده سید محمد، خمینی شهر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به ظرفیت امامزادگان استان اصفهان برای بازدید گردشگران داخلی و خارجی افزود: استان اصفهان دارای بیش از ۷۰۰ بقعه و امام زاده است که بیش از ۱۰ درصد آنها تاریخی و میراثی بوده و ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران خارجی دارد.

وی در خصوص اعرام مبلغ مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران خارجی نیز ابراز داشت: در این راستا در مسجد جامع اصفهان، مسجد امام (ره) و امامزاده احمد مبرقع کاشان مبلغان برای راهنمایی گردشگران خارجی اعزام شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار