تابناک: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وضعیت استان در شب گذشته به لحاظ ترافیکی در این شب رضایت نسبی دارد اما آمار مصدومان چهارشنبه سوری اوضاع رضایت بخشی را نداشت.
کد خبر: ۱۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ 18 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، بالاخره پردردسرترین شب سال هم از راه رسید و با وجود تمامی هشدارها برای جلوگیری از آسیب ها برای جوانان در نهایت خسارت های مالی و جانی بسیاری در سراسر استان برجای ماند.

گرچه به گفته ماموران انتظامی استان اصفهان وضعیت استان در چهارشنبه سوری امسال آرام تر از سال گذشته بود اما دکتر عابدینی رئیس بیمارستان سوانح سوختگی استان اصفهان از مصدومیت قابل توجه کودکان در شب گذشته خبر داد.

همچنین دکتر محمد احمدی مدیر بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان ( سوانح سوختگی ) با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به این بیمارستان تعداد مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در این استان را 49 نفر اعلام کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد هشت نفر به علت شدت مصدومیت در این بیمارستان بستری و 41 نفر بصورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با شمار مصدومان چهارشنبه سوری سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

گرچه جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وضعیت استان در شب گذشته به لحاظ ترافیکی و همکاری مردم در این شب رضایت نسبی دارد اما آمار مصدومان چهارشنبه سوری اوضاع رضایت بخشی را نداشت.

اینکه بیشتر مصدومان این شب از بین کودکان بودند، بسیار جای تاسف و تامل دارد چراکه جبران خسارت جانی وارد آمده بر کودکان بسیار دشوارتر از جوانان خواهد بود و یک کودک با نقص عضو یا شدت جراحات باید سال های طولانی تری را با این وضعیت دردناک سپری نماید.

دکتر فریدون عابدینی در این زمینه گفت: از مجموع مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال حدود 60 درصد ناشی از آتش سوزی و 40 درصد ناشی از انفجار مواد محترقه است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 50 درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری اصفهان را کودکان دو تا 10 سال تشکیل می دهند ، گفت: پنج نفر از بستری شدگان حوادث چهارشنبه سوری در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان ، کودک هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار